تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل بزرگ عراق در مصر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قاتل بزرگ عراق در مصر


منابع خبری آمریکایی از انتقال یک ماده منفجره بسیار قوی از عراق به مصر خبر دادند که به علت تاثیر بسیارمرگبار، به "بزرگترین قاتل عراق" شهرت یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ماده موسوم به "IEDs" که روز چهارشنبه در انفجارهای جلوی دانشگاه قاهره پایتخت مصر مورد استفاده قرار گرفت، پیش از این در انفجارهای عراق و افغانستان استفاده می شد.

انفجار

پایگاه خبری دیلی بیست آمریکا با اشاره به اینکه استفاده از این مواد منفجره قربانیان زیادی برجای می گذارد، آن را "بزرگترین قاتل در عراق" توصیف کرد و نوشت: انفجارهای جلوی دانشگاه قاهره این احتمال نگران کننده را ایجاد کرد که این ماده منفجره کشنده، فرایند دموکراسی نوپای مصر را ویران خواهد کرد.

به نوشته این پایگاه، این مواد منفجره عملا در منطقه صحرای سینای مصر مورد استفاده قرار گرفت که این امر نگرانی هایی را درباره تاثیر تاکتیک های تروریستی بین المللی ایجاد می کند اما مسئله قابل توجه این است که انفجارهای اخیر با این استفاده از این مواد منفجره در شهر قاهره پایتخت مصر همزمان با برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بوقوع پیوست.

بنا بر این گزارش، استفاده از مواد "IEds" برای اولین بار در انفجارهای خارج از صحرای سینای مصر این احساس را ایجاد کرد که تاکتیک های تروریست ها در جنگ های چریکی علیه نیروهای امنیتی در این منطقه به محوطه دانشگاه رسیده است.

پایگاه دیلی بیست افزود: این انفجارها همزمان با زمینه سازی برای برگزاری انتخابات جمهوری درپی اعلام نامزدی عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع مستعفی در این انتخابات قاهره را به لرزه درآورد.

در دو انفجار چهارشنبه گذشته جلوی محوطه دانشگاه قاهره یک افسر کشته و شمار دیگری از جمله مسئولان امنیتی زخمی شدند.
 


شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن