تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815286935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غرب از فرصت ایجاد شده برای جبران اشتباهات خود استفاده کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

غرب از فرصت ایجاد شده برای جبران اشتباهات خود استفاده کند بوشهر- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: کشورهای غربی بهتر است از فرصت پیش آمده در مذاکرات برای جبران اشتباهات خود درقبال ایران استفاده کنند.


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر افزود: غربی ها باید از این نرمش قهرمانانه استفاده کنند و براساس احترام و عدالت با ایران مذاکره کنند و بدانند این یک نرمش است و نه چرخش زیرا ایران اسلامی از اصول خود کوتاه نمی آید.
وی با اشاره به تصویب راهبرد اتحادیه اروپا مقابل ایران اسلامی گفت: اروپا و آمریکا دارای تاریخی بسیار سیاه و کارنامه ای سراسرجنایت هستند.
صفایی بوشهری یادآورشد: در بوشهر جنایات بسیاری از طرف اروپایی ها شاهد بوده ایم و درجهان هرجا غربی ها پا گذاشته اند جز جنایت، سرقت و کشتار کاری انجام نداده اند.
وی با گرامیداشت روزملی فناوری هسته ای بیان کرد: جهان غرب بداند ایران کشوری هسته ای است که فناوری بومی هسته ای، جوانان نخبه و مراکز هسته ای قوی دارد.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: اگر بخواهند در مقابل رشد و پیشرفت ایران بایستند شکست آن ها حتمی است.
صفایی بوشهری اظهارکرد: تیم مذاکره کننده هسته ای نیز بداند که باید با همه قدرت مقابل آن ها بایستد و کوتاه نیاید زیرا اگر کوتاه بیاییم آن ها پارا فراتر می گذارند ولی اگر محکم ایستادیم آن ها کوتاه می آیند.
وی با تبریک روز هنر انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم حوزه هنر در ایران باعث اعتلای فرهنگ دینی شود.
صفایی بوشهری با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این شعار نشات گرفته از بررسی ها، مطالعات، نیازمندی ها و آینده نگری هاست.
وی افزود: سال هاست که ایران اسلامی مورد تهاجم اقتصادی جهان سلطه است و نیاز است که یک مجاهدت اقتصادی با عنوان اقتصاد مقاومتی صورت گیرد و امید است مسوولان با تعهد، دانش و مدیریت فرامین مقام معظم رهبری را اجرایی کنند.
امام جمعه بوشهر در مورد فرهنگ نیز گفت: فرهنگ عنصر اصلی طراحی شخصیت انسان و جامعه است.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از دیرباز مورد تهاجم فرهنگی دشمن بوده و ضروری است مسوولان به دو عنصر فرهنگ و اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشند.
صفایی بوشهری بیان کرد: این تنها وظیفه مسوولان نیست بلکه مانند دفاع مقدس نظامی مردم نیز باید وارد صحنه شوند و همه باهم برای عملی ساختن اهداف تلاش کنند.
وی اظهارکرد: فرهنگ و اقتصاد نیاز به یک عزم ملی و همگانی دارد زیرا دشمن با تمام قوا وارد شده است باید با تمام قوا در مقابل او ایستاد.
امام جمعه بوشهر گفت: در عرصه فرهنگ نیز مانند اقتصاد باید مردم وارد صحنه شوند و هیات های مذهبی، مساجد و مردم متدین نقشی مهم در این باره دارند.
وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر نیز فقط وظیفه مسوولان نیست و مردم باید به وظیفه خود در این باره عمل کنند.
صفایی بوشهری اضافه کرد: مسوولان باید با یک مدیریت جهادی هم به مردم خدمت صادقانه داشته باشند و هم با ابتکار و برنامه ریزی برای تولید تلاش کنند.
وی با اشاره به روز سلامتی بیان کرد: باید در ایران و استان بوشهر طرح جامع سلامت داشته باشیم.
صفایی بوشهری اضافه کرد: بیماری های شایع در استان بوشهر باید شناسایی و پیشگیری شود، حوزه درمان نیز گسترش یابد و خدمات بسیار خوبی به مردم ارایه شود. ک/2
632/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن