تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814801155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

« سمیر جعجع» نامزد ریاست جمهوری آینده لبنان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

« سمیر جعجع» نامزد ریاست جمهوری آینده لبنان شد بیروت - ایرنا - « سمیر جعجع» رییس حزب « نیروهای لبنانی» از تشکل های عضو گروه 14 مارس لبنان نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آینده این کشور بطور رسمی اعلام کرد.


به گزارش ایرنا، « جرج عدوان» معاون رییس حزب نیروهای لبنانی در پایان جلسه فوق العاده و مشورتی کیمته اجرایی این حزب گفت که اعضای این کمیته با اجماع کامل نامزدی جعجع را تصویب و حمایت خود را از او اعلام کردند.
وی اولین شخصیت سیاسی لبنانی است که نامزدی خود را بطور رسمی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری این کشور اعلام می کند.
به پایان دوره ریاست جمهوری « میشل سلیمان» رییس جمهوری کنونی لبنان کمتر از 2 ماه دیگر باقی مانده است و مجلس نمایندگان لبنان باید قبل از این مدت و خروج سلیمان از بعبدا( کاخ ریاست جمهوری) جایگزین او را انتخاب کرده باشد.
« میشل عون » رییس جریان ملی آزاد لبنان و از همپیمانان حزب الله ، « امین الجمیل» رییس حزب الکتائب و عضو دیگر گروه 14 مارس و « سلیمان فرنجیه»رییس جریان المرده لبنان و دیگر همپیمان حزب الله ، گزینه های دیگر نامزدی ریاست جمهوری لبنان هستند اما تاکنون بطور رسمی نامزدی خود را اعلام نکرده اند.
گفته می شود که امین الجمیل در سفری به چند کشور اروپایی رفته است تا ضمن بررسی شرایط خود ، در باره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تصمیم نهایی را اتخاذ کند.
جعجع اعلام کرده است که چنانچه رییس جمهوری آینده لبنان شود، برخورد شدیدی را با مقاومت ضدصهیونیستی شروع و حزب الله را وادار می کند که از سلاح خود دست بردارد و از سوریه خارج شود.
جرج عدوان گفت : نامزدی جعجع اعلام شکستن الگوی موجود در لبنان است و باید گفت که زمان انتخاب یک رییس جمهوری که لبنان را از نو بسازد ، فرارسیده است.
وی افزود : مواضع جعجع صریح و روشن است و هرگز متزلزل نمی شود.
معاون رییس حزب نیروهای لبنانی اضافه کرد: هرگاه حزب الله تصمیم بگیرد که به قوانین و گزینه ساخت کشور پایبند باشد، آنگاه جعجع با حزب الله دیدار می کند.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن