تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813668386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش سوگنامه بانوی بی نشان در قزوین به روی صحنه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش سوگنامه بانوی بی نشان در قزوین به روی صحنه رفت قزوین- ایرنا- نمایش سوگنامه بانوی بی نشان پنج شنبه شب به مناسبت ایام فاطمیه و سوگواری سیده زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی قزوین به روی صحنه رفت.


مسوول هیات دانشجویی خادمان المهدی (عج) قزوین در حاشیه برگزاری این نمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این نمایش به کارگردانی ˈعلی گودرزیˈ و نویسندگی ˈحسین فداییˈ تا هیجدهم فروردین ماه جاری ادامه دارد.
ˈحامد کبودوندˈ افزود: این نمایش که با حضور 30 بازیگر، روایت زندگی حضرت فاطمه (ع) از تولد تا شهادت است و مظلومیت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را بازگو می کند.
وی اظهار داشت: مجموعه دانشجویی خادمان مهدی (عج) با توجه به ایام شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام (ص) در نظر دارد نمایش ˈبانوی بی نشانˈ را با هنرنمایی هنرمندان با سابقه گروه تئا تر آیین به روی صحنه ببرد.
وی با اشاره به اجرای تاتر بانوی بی نشان، گفت: ترویج و نشر فرهنگ فاطمی و همه گیر شدن فرهنگ اهل بیت (ع) هدف اصلی برگزاری این نمایش در ایام فاطمیه است.
کبودوند اضافه کرد: هنر، قالب، مجرا و بستر مناسبی برای نشر و انتقال فرهنگ دینی و فاطمی به نسل های جوان است.
وی هنر را زبان گویایی برای نشر این اندیشه دانست و افزود: هنر تاتر قابلیت انتقال و تفهیم بالاترین اندیشه ها و تفکرها را دارد؛ لذا برای انتقال و ترویج فرهنگ فاطمی و اهل بیت (ع) هنر تاتر و نمایش مناسبترین قالب تلقی می شود.
کبودوند تصریح کرد: در اولین روز از اجرای نمایش بانوی بی نشان، این سوگنامه با استقبال خوب و حداکثری مردم مواجه شد.
7389/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن