تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814761882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلغارستان هواپیماهای جنگی خود را به حالت آماده باش در آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بلغارستان هواپیماهای جنگی خود را به حالت آماده باش در آورده است بلگراد-ایرنا- بلغارستان در دو ماه گذشته به خاطر افزایش تعداد پرواز هواپیماهای روسی در نزدیکی مرز هوایی در دریای سیاه، هواپیماهای نظامی خود را به حالت آماده باش در آورده است.


به گزارش روز چهارشنبه منابع خبری بالکان، ˈروسن پلونلیفˈ رییس جمهوری بلغارستان که فرمانده عالی ارتش را نیز بر عهده دارد اخیرا گفت که جنگنده های میگ 29 این کشور در ماههای اخیر هفته ای دو تا سه بار به پرواز در آمدند که قبلا این تعداد پرواز، در طول سال صورت می گرفت.
وی با بیان اینکه روسیه ممکن است که هواپیماهای های خود را عمدأ و به منظور تضعیف ظرفیت پروازی بلغارستان به پرواز در آورد، افزود: بلغارستان، رومانی و ترکیه باید همکاریهای هوایی خود را گسترش دهند.
پس از ضمیمه کریمه به فدراسیون روسیه و وخیم شدن اوضاع در این منطقه که موجب تحریم مسکو از سوی واشنگتن و بروکسل شد، نیروهای نظامی غرب و روسیه یک سری تمرینات نظامی را به عنوان نمایش قدرت در دریای سیاه انجام داده اند.
به گزارش پایگاههای اینترنتی بالکان، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) اخیرا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اقدامهای مختلف را برای افزایش حضور نظامی خود در اروپای شرقی مورد بررسی قرار می دهد.
بلغارستان به رغم روابط دوستی دراز مدت با روسیه در سال 2004 میلادی وارد ناتو شده است و از وقوع بحران در اوکراین تا کنون در دو مرحله در تمرینات دریایی با کشتیهای آمریکایی در دریای سیاه شرکت کرده است.
نیروهای بلغارستان اکنون در حال برگزاری تمرینات نظامی دو هفته ای با نیروهای آمریکایی و اوکراینی هستند که از هفته قبل آغاز شده است.
بلغارستان خرید هواپیماهای جنگنده و جایگزینی ناوگان هوایی خود از زمان اتحاد جماهیری شوروی را مورد بررسی قرار داده است، ولی این روند به خاطر محدودیتهای مالی این کشور به تعویق افتاده است.
اروپام**2061**1577
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن