تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات جالب گواردیولا پس از تساوی برابر منچستر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اظهارات جالب گواردیولا پس از تساوی برابر منچستر
سرمربی تیم بایرن‌مونیخ از نتیجه کسب شده در بازی برابر منچستر یونایتد ابراز رضایت کرد. به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا، منچستر یونایتد و بایرن‌مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پپ گوآردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ پس از تساوی در دیدار تیمش برابر منچستر‌یونایتد گفت: از نتیجه مسابقه راضی هستم، چرا که منچستر یونایتد یکی از بهترین‌تیم‌های جهان است و تساوی با گل در خانه حریف نمی تواند نتیجه بدی برای تیم ما تلقی شود. کاملا به بازیکنانم اعتماد دارم و امیدوارم هوادارانمان در بازی برگشت حمایت خوبی از ما داشته باشند تا بتوانیم با حذف منچستر‌یونایتد به مرحله بعد راه یابیم. دوست دارم هوادارانمان در بازی برگشت ما را مانند هواداران منچستر تشویق کنند.

گوآردیولا ادامه داد : ما در خانه حریف گل زدیم و این بسیار خوب است؛ البته کمی خوش شانس هم بودیم که وین رونی و دنی ولبک نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند. ایستادگی در برابر ضربه سر نمانیا (ویدیچ) برای مدافعان ما سخت بود، هم چنین بازی کردن در برابر تیمی که چنین مدافعانی را دارد هیچگاه آسان نیست و ما باید برای بازی برگشت با نقشه های جدید وارد میدان شویم. وقتی بازی یک بر یک بود هر لحظه خطر گل خوردن را حس کردم البته پیروزی 2 بر یک هم نمی تواند تضمین خوبی برای موفقیت یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ که موفق شده است قهرمانی در لیگ آلمان را به کارنامه خود اضافه کند ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم . آنها در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دادند و فکر می کنم تیم برتر بودیم . 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و 15 شوت به سمت دروازه حریف نیز داشتیم که نشان می دهد تیم ما از چه کیفیتی در بازی برابر یونایتد بهره‌مند بود ما به دنبال پیروزی در بازی برگشت هستیم و امیدوارم بتوانیم کار را در مونیخ تمام کنیم. من ایمان دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم.

گوآردیولا درباره محرومیت خاوی گارسیا و باستین شوان اشتایگر در بازی برگشت برابر منچستر‌یونایتد گفت: ‌باسیتن و خاوی بازی بعد را از دست دادند اما محرومیت آن ها به ترکیب ما ضربه ای نمی زند و ما سعی می کنیم بدون آن ها کار را پیش ببریم.

سرمربی جوان بایرن‌مونیخ در پایان درباره تصمیم داور در صحنه اخراج شوان‌اشتایگر گفت: با داور پس از مسابقه صحبت کردم و او به من توضیح داد چرا شوان‌اشایگر را اخراج کرده است و من هم باید به تصمیم او احترام بگذارم. او داور خوبی است اما در آن صحنه تصمیم اشتباهی گرفت و بازیکن ما را بی دلیل اخراج کرد. با این حال اشکال ندارد . برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید مشکلات زیاد کوچک و بزرگی را پشت سر بگذارید و از این جور مشکلات نیز در فوتبال زیاد رخ می دهد.




1393/1/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن