تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810460679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشمكش قرمز و آبي در عالم سينما + تصاوير


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پربیننده ترین خبرهای سال 92 (55)؛
كشمكش قرمز و آبي در عالم سينما + تصاوير
هنرمند جماعت از اين دو حالت خارج نيست يا پرسپوليسي يا استقلالي!
به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ سينما و فوتبال از جمله تفريحات سالمي است كه علاقه مندان بسيار زيادي را از ميان جوانان ، كودكان، هنرمندان و حتي كهنسالان به خود اختصاص داده است اما اين موضوع در ميان هنرمندان شكل ديگري به خود مي گيرد به طوري كه بسياري از آن ها ضمن طرفداري از تيم مورد علاقه خود تيمي به نام تيم هنرمندان براي خود تشكيل داده اند در زير اسامي افرادي را مي آوريم كه هواخواه پروپا قرص و به تعبيري دو آتيشه دو تيم پرسپوليس و استقلال هستند البته لازم به ذكر است كه جانب داري از اين دو تيم ريشه تاريخي و 45 ساله دارد  و مدتي است كه سينماگران و هنرمندان نيز به اين جرگه پيوسته اند.








"بهرام رادان" بازيگژر معروف و سرشناس كشورمان يك استقلالي دو آتيشه است كه هنگام برگزاري مسابقه سنتي استقلال و پرسپوليس به شدت به كري خواني با هواداران پرسپوليسي مي پردازد. علاقه او به اين تيم به قدري است كه گاهي اوقات حتي يك خودكار قرمز هم نمي توان در كيف او يافت اين بازيگر هرگاه كه از مشكلات و دشواري هاي بازيگري فارغ شود و فرصتي بيابد فوتبال بازي مي كند اما هيچ گاه نديده ايم كه به او استاديوم برود هنگامي كه دليل اين موضوع را او جويا شدند گفته است كه به اين دليل به استاديوم نمي روم كه مي ترسم اتفاقي برايم بيافتد.


ما در بررسي هاي ديگر متوجه شديم كه يكي ديگر از دلايل ترس او اين است كه در صورتي كه او به استاديوم برود مردم توجه زيادي به او مي كنند و اجازه تماشاي فوتبال با خيال راحت را به او نمي دهند.شهرت اين دردسر ها را نيز دارد.





















گفتني است، بنيامين بهادري ،حميد عسگري، بهنام صفوي، محمد اصفهاني و رضا يزداني از دوستان استقلالي او هستند.





محمدرضا گلزار،بازيگري كه در سال هاي گذشته و به خصوص بعد از اكران فيلم هايش به عنوان يك بازيگر خوش چهره در سينماي ايران طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب كرد با وجود اين كه به فوتبال علاقه اي ندارد طرفدار تيم پرسپوليس است و هر گاه علاقه مندان پرسپوليس و استقلال به كل كل و هواداري از تيم خود مي پردازند او به شدت و غيرت مندانه از تيم پرسپوليس دفاع مي كند.






امير جعفري، بازيگري كه نقش آفريني او در سريال "ميوه ممنوعه" هميشه در خاطره ها مي ماند پرچم دار علاقه مندان تيم استقلال در ميان هنرمندان است امير جعفري اگر در ميان 2،3 تن از هواداران پرسپوليسي بيافتد به طوري از اين تيم جانبداري و دفاع مي كند كه گويي سرمربي استقلال است به احتمال زياد اين بازيگر ديدارهايي با قلعه نوعي و ديگر سرمربيان اين تيم براي پيشرفت كارهايشان داشته است.





"پژمان بازغي" بازيگري كه بارها در رسانه ها، مطبوعات و به خصوص تلويزيون هواداري خود از تيم پرسپوليس را اعلام كرده است.
اين بازيگر را بارها در استاديوم هنگام تشويق مورد علاقه اش ديده ايم خودش در يكي از مصاحبه هايش گفته بود كه هنگام بازي استقلال- پرسپوليس با كسي شوخي ندارد حقيقتاً او يك پرسپوليسي به تمام معناست.
و حالا نوبت آن است كه پاي خانم هاي بازيگر را به گزارشمان باز كنيم.









"لاله اسكندري"، بازيگري كه پيشاني بند استقلال را بر پيشاني خود دارد اين بازيگر خود را يك استقلالي به تمام معنا معرفي مي كند و مي گويد علاقه ام به اين تيم  وصف نشدني است.











"اكبر عبدي"،" پيمان معادي"، "علي صادقي"، "شيلا خداداد"، "پرستو صالحي"،" پوريا پورسرخ"، "پانته آ بهرام"، "سيامك انصاري"، "نيما شاهرخ شاهي"، "مهناز افشار"، "فلامك جنيدي" و "حميد گودرزي" از همكاران استقلالي او هستند.


همگان مي دانند كه كامبيز دبيرباز از آن دسته از پرسپوليسي هايست كه هيچ گاه طاقت شكست تيم مورد علاقه اش را ندارد هواداري او از اين  تيم به گونه اي است كه هيچ گاه بعد از شكست پرسپوليس در مقابل حريف سنتي اش پاسخ استقلالي هايي كه به او زنگ مي زنند را نمي دهد گويي نمي تواند اين موضوع را هضم كند او مي گويد هميشه ما بايد پيروز ميدان باشيم. خيال خوشي است.





"رامبد جوان"، "حميد لولايي"، "رضا شفيعي جم"، "ليلا اوتادي"، "مهدي سلوكي"، "نيوشا ضيغمي"، "نيكي كريمي" ، "الناز شاكردوست"، "بهنوش بختياري" ،" امين حيايي"، "مهران مديري"،" سيروس گرجستاني"، "محمد رضا فروتن""، پيمان و محراب قاسم خاني"، "حامد بهداد"، "حميد فرخ نژاد"، "مهراوه شريفي نيا"، "داود رشيدي"، "مجيد صالحي" ، "مازيار فلاحي"، "فرزاد فرزين"، "محسن يگانه"، "بابك جهانبخش" و "رضا صادقي" از ديگر علاقه مندان تيم پرسپوليس هستند.






"يوسف تيموري"، بازيگر طنزپردازي است كه خود را بيش از هر استقلالي ديگري استقلالي مي داند اين بازيگر حتي هنگام فيلمبرداري يكي از كارهايش مشغول تماشاي بازي استقلال و پرسپوليس بود و هنگام كل كل با طرفداران پرسپوليسي گفت: اگر استقلال برنده بازي شود همه شيريني و نسكافه مهمان من هستند بعد از اتمام بازي و برد تيم استقلال يوسف تيموري به قول خود عمل كرد و به همه شيريني و نسكافه داد.

در ميان ما خبرنگاران نيز اين هواداري و جانب داري وجود دارد و هر كدام از ما هنگام بازي تيم مورد علاقه مان به تشويق و كري خواني مي پردازيم اما خبرنگار ما سعي كرد بدون هيچ جانبداري و هواخواهي به نگارش اين مطلب بپردازد اميد است كه بازي امروز به دور از حواشي هاي ناپسند آن و به صورت هر چه زيباتر برگزار شود و تيم لايق ميدان به پيروزي دست يابد./ص


گزارش : زهرا منصوري

انتهای پیام / رس









تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن