تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1833150159
شیطانگرایی در گذر تاریخ/5 هنگامی که فرزند شیطان در سینما متولد شد+تصاویر
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شیطانگرایی در گذر تاریخ/5
هنگامی که فرزند شیطان در سینما متولد شد+تصاویر
القای ترس در دل انسان و ناامید کردن وی از آینده در سینما به خصوص هالیوود میتواند برای آنان که به دامان ادیان الهی پناه نیاوردهاند، فرصتی ذهنی - روانی ایجاد کند تا برای مقابله با آینده تاریک بشریت به نیروی دیگری پناه ببرند!
به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، امروزه شیطانگرایی فراتر از حرکتی زودگذر، با داعیه معنویت به میدان آمده است. این مرام برخلاف تصور رایج، جذابیتهایی دارد که فهم و درک آن برای کسانی که تصور روشنی از آموزههای این آیین ندارند، بسیار دشوار است. برای بازخوانی مفهوم شیطانگرایی به تورق کتاب «کاوشی در معنویتهای نوظهور» اثر حجتالاسلام حمزه شریفیدوست پرداختیم که بخش پنجم آن در ادامه میآید: 4-هالیوود پیامبر شیطانپرستی یکی از پایههای ترویج شیطانگرایی و بلکه قدرتمندترین ابزار تبلیغی این جریان، «سینمای هالیوود» است، به گونهای که اگر این مراکز فرهنگی نبود، هیچ گاه این گرایش انحرافی نمیتوانست در میان عموم به راحتی خود را موجه جلوه دهد. هنر در این باره چنان معجزهآسا عمل میکند که در «فرایند ارتباط»، مخاطب مسحور و مجذوب میشود و قدرت تشخیص پیام و تفکیک محتوا از قالب را از دست میدهد و در بسیاری از موارد خود را با یک اثر هنری، نه فقط همراه میکند که همدلانه برای خود نقش در نظر میگیرد و تلاش میکند که در اجرای نقش موفق عمل کند. به این ترتیب، محتوای ناشایست و پیام نادرست، آرام آرام خود را به ذهن و فکر مخاطب نزدیک میکند و بر قلب و روح او سایه میافکند، در نهایت جذب جان او میشود. امروزه مرکز مهمی همچون هالیوود که در عرصه هنر سینما فعال و البته تأثیرگذار است، از فرقه شیطانگرایی به طور جدی پشتیبانی میکند. این ایفای نقش آن قدر پر رنگ است که عنوان «پیامبر شیطانپرستی» برای این رسانه صهیونیستی، دور از حقیقت نیست. ماهیت و مأموریت فرقه شیطانپرستی که امروزه در هالیوود با نام «آیین و مکتب» تبلیغ میشود، در محصولات هالیوودی انعکاس تام یافته است. نگاهی گذرا به چند اثر هالیوودی - که چندان جدید هم نیستند - میتواند از طرح حساب شده و درازمدت هالیوود در رسمیت دادن به این فرقه و جذابیتبخشی به آن پرده بردارد. این طرح در گام نخست معرفی سپس عرضه یک رقیب برای ادیان الهی، آن گاه جایگزین کردن، در گام چهارم به حاشیه راندن و در نهایت از بین بردن ادیان الهی خواهد بود.
*هنگامی که فرزند شیطان در سینما متولد شد! یکی از فیلمهای مهم در ترویج شیطانپرستی، فیلمی است به نام «فرزند رزماری» که رومن پولانسکی (کارگردان یهودی) در سال 1968 در هالیوود ساخته است. در این فیلم، شیطانی از جهنم میآید و نطفه خود را در رحم زنی به نام رزماری قرار میدهد و بدین صورت کودکی شیطانی به نام آدریان متولد میشود. گهواره این کودک، سیاه رنگ (پرکاربردترین رنگ در فرهنگ شیطانپرستی و نماد قدرت تاریکی) و بالای آن صلیبی بر عکس (نمادی که توضیح آن خواهد آمد) آویزان است. در جشن تولد این کودک که افرادی از نژادهای مختلف حضور دارند، چندین بار جمله «درود بر شیطان» تکرار میشود. صاحبخانه با خوشحالی میگوید: «این کودک، معابد و خدا را از بین خواهد برد و نفرت را آزاد خواهد کرد. او انتقام را در دلها زنده میکند و کار خدا تمام است - درود بر شیطان». در این فیلم ارتباط با شیطان به عنوان راهحل مشکلات به تصویر کشیده میشود. رزماری نه یک زن، که یک مادر است. برای درک یک مفهوم در دنیای هنر و سینما باید از زبان نمادها کمک گرفت. زن گاهی به معنی طبیعت منفعل است و گاهی به معنی نماد وسوسه و فریب و اغواء، اما زن اگر در شکل مادر نقشی را به عهده بگیرد، معنی خاصی دارد که با چهرههای دوگانه قبلی بسیار متفاوت است. در نمادشناسی، اگر زنی کامل شود و جایگاه مادری بیابد، فردیت او از بین میرود و بعد از زوال «خود»، زمینه برای انجام مأموریت مادری فراهم میشود؛ همان گونه که اگر بکارت زایل شود، زمینه مادر شدن مهیا میشود. در این فیلم رزماری در چهره مادر ظاهر میشود. این چهره برای زن، اشارهای به «زادگاه» و «بزرگ مادر» و «طبیعت» است. گویا کودک رزماری که همان شیطان است به زادگاه خود برگشته است و بزرگ مادر او را تحویل گرفته است. این معنا وقتی روشنتر میشود که بدانیم قیافه این کودک به گونهای است که مادرش با دیدن او وحشت میکند و ابتدا از پذیرش فرزندش سرباز میزند. در این فیلم استفاده از طبیعت مادری برای برگشت شیطان به میان آدمیان، نشان از قصد کارگردان برای اعلام حضور جدی شیطان دارد. جالب اینکه مادر با شادباش افراد حاضر در جلسه، کودک خود را تحویل میگیرد و فیلم با طنین دلنواز لالایی، به پایان میرسد و با این فیلم «تولد شیطان» اعلام میشود و اولین قدم برای اعلام حضور شیطان در جوامع بشری برداشته میشود.
*فیلمی در مدح قدرت ماورایی شیطان!/ دو بال قدرت شیطان به روایت یک فیلم هالیوودی این کارگردان یهودی به «اعلام حضور» شیطان اکتفا نکرد و چندی بعد با ساختن Ninth Gata (دروازه نهم) درصدد اثبات نیروهای خارقالعاده و قدرتهای ماورایی برای شیطان بر آمد و شیطان را قدرتی عظیم و تأثیرگذار در جهان هستی معرفی کرد. در این فیلم که چندین بار از نمادهای شیطانی استفاده شده است؛ از جمله عدد 666 (به عنوان رمز آسانسور، رمز آرشیو کتابخانه، سال نوشتن کتاب و ...) وانمود میشود، رسیدن به شیطان دارای آداب مخصوص سیر و سلوک است، (با طرح این که کتاب دارای سه نسخه کمیاب و محتوای رازآلود است). در این فیلم، دین کارسو که دلال کتابهای نایاب است مأمور میشود از کتاب «دروازه نهم پادشاهی تاریکیها» دو نسخه باقیمانده را پیدا کند. کارسو در پایان مأموریت، به همراه کتاب عازم اروپا میشود؛ اما در مسیر به رازی هولناک دست مییابد و آن اینکه هر سه نسخه مکمل یکدیگر و شیطانیاند. شاید مهمترین درس شیطانی فیلم دروازه نهم این باشد که «لیانا» فقط شهوت را راه رسیدن به شیطان میدانست و شناختی از شیطان نداشت و «بالکان» هم فقط شناخت را راه اصول به حریم شیطان میدانست؛ بنابراین هیچ کدام به هدف خود نرسیدند و هر دو نابود شدند اما آنکه برگزیده شد و توانست به پایان راه برسد، «کورسو» بود که هر دو ابزار (شناخت و شهوت) را داشت؛ یعنی لازمه بندگی شیطانی، داشتن دو بال همزمان یعنی عمل شیطانی و معرفت به جایگاه و مقام شیطان است.
در فیلم گابریل (که همان جبرئیل است)، جهانی تاریک و غرق در فساد و ظلمت نمایش داده میشود. خداوند بزرگترین و قدرتمندترین فرشته خود، گابریل را مأمور نجات جهان میکند؛ اما گابریل بعد از نزول به زمین متوجه میشود قبل از او فرشتگان دیگری که مأمور این کار بودهاند در برابر قدرت عظیم شیطان درمانده و تسلیم و یا شکست خوردهاند؛ اما تصمیم گابریل برای مبارزه با شیطان و برگرداندن نور به میان آدمیان قطعی است. گابریل پس از نابودی نیروهای شیطانی، با فرمانده شیاطین به نام سمائیل وارد جنگ میشود؛ ولی در مییابد که فرمانده شیاطین برای آزادی انسانها قیام کرده و عامل از بین رفتن فرشتگان قبلی، خود خدا بوده است. گابریل پس از این مرحله، مأموریت خود را رها میکند و با ناراحتی و اعتراض به این نزاع پایان میدهد و میرود تا مانع اعزام فرشتگان از سوی خدا شود. بدین سان مخاطب که تا مراحل آخر فیلم، خود را همراه گابریل حس میکند، ناگاه در چرخش آخر فیلم، منطق سمائیل را بر گابریل ترجیح میدهد. به روشنی در این فیلم، خدا دشمن انسانها و شیطان، دوست و منجی آدمیان معرفی میشود.
*شیوه حضور شیطان در جهان هستی در محصولات هالیوودی بدیع و نو است در بسیاری از فیلمهای سینمایی مانند «طالع نحس 4» شیطان با قدرتی اهریمنی و ویرانگر در برابر قدرت خداوند قد علم میکند و انسان موجودی ضعیف و بیپناه معرفی میشود که در چنگال قدرت شیطان اسیر است و هیچ امدادی از سوی خداوند به او نمیرسد و چارهای جز پناه بردن به شیطان و نیروهای او ندارد. از سوی دیگر شیطان «تنها منجی» عالم هستی معرفی میشود که باید در «دنیای تاریک» به او روی آورد.
در فیلم «مومیایی»، شیطان در عرض قدرت خدا ظاهر میشود و میتواند در برابر او عرض اندام کند. در این فیلمها، با اتکا به نیروهای شیطانی، قدرت انسان به حدی میرسد که میتواند بدون تمسک به خدا، بهشت وعده داده شده خدا را در همین جا و در همین کره خاکی با دست خود بنا کند. حداکثر حضور خدا در بعضی از گفتوگوهاست، آن هم به گونهای که حتی پیامبران به او اعتراض میکنند و از قدرت قوم یهود به او شکایت میبرند. شیوه حضور شیطان در جهان هستی در محصولات هالیوودی بدیع و نو است، به گونهای که در ادیان الهی، این شکل تصرف - همان شیوه تناسخ - نه فقط برای شیطان، بلکه از اساس، غیر ممکن اعلام شده است. در نگاه هالیوودی، شیطان از آنجا که قدرت بیکران دارد، توان از کار انداختن قوای آدمی را دارد؛ از این رو در کالبد انسان حلول میکند؛ چون برای به کارگیری نیروهای خود لاجرم نیازمند کالبد آدمی است. شیطان گاهی در جسم یک کودک معصوم، گاه در کالبد یک زن و گاه در جسم یک سیاستمدار به تصرف در عالم میپردازد و اوضاع را به سود هواداران خود تغییر میدهد. این باور خرافی نسبت به شیطان، کمترین نتیجهای که برای مخاطب در پی دارد، این است که انجام دادن گناه از سوی شیطان حلول کرده در جسم انسان تحقق مییابد؛ بنابراین گناه، اجباری و غیراختیاری است و گریزی از آن نیست؛ پس وجود عذاب و عقاب در حق فردی که مسخر شیطان است امری غیرمنطقی و غیرعادلانه مینماید. این تفکر در مجموعه هریپاتر، طالع نحس، جنگیر، خون آشام و آثاری دیگر دنبال شده است. در موارد بسیار، فرهنگ شیطانی و به کارگیری نیروهای شیطانی، در نظر مخاطب واژگونه معرفی میشود و تعریفی جدید از مفاهیم به مخاطب ارائه میشود که در نتیجه «شر» به «خیر» تبدیل میشود و «بدی» قلب ماهیت مییابد. در مجموعه «هری پاتر» تفکیک خیر از شر بسیار مشکل است و مفاهیم شیطانی و زشت چنان جذاب القا میشوند که خیر از زبان شیطان به صحنه میآید و شیطان، معیار خیر و شر میشود. *چرایی ترویج جشن سالانه شیطانی در آثار سینمایی غربی محصولات هنری هالیوود، مفهوم معنویت و عرفان را به مفهوم جدیدی به نام «ماورا» تبدیل کرده است و در قاموس هالیوود این دو مفهوم، یعنی ماورا و معنویت، مترادف محسوب میشوند؛ چنان که در ماتریکس، «اوراکل» نماینده جنبه عرفانی و ماوراءالطبیعه داستان است. او صرفاً یک راهنماست که ادعا شده فطرت حقیقتطلب انسان را اقناع میکند و نباید حرفهای او را با ملاک درست و غلط سنجید. حرفهای او را باید شنید و نباید با حکم عقل و برهان با او روبهرو شد. هر چه را میگوید فقط باید به کار بست و به ماورا متصل شد.
از سوی دیگر تأکید بر جشن هالووینگ (جشن سالانه شیطانی) در مقابل جشنهای دینی، مثل کریسمس (جشن بزرگ مسیحیت) در این گونه آثار سینمایی پدیدههای اتفاقی نیست. آنچه در این بزرگنمایی، به گونهای حساب شده تعقیب میشود، جایگزین کردن نمادها و ایام شیطانی به جای مراسم دینی است. در آثار شیطانی هالیوود، یادآوری و برجسته کردن و تکرار مداوم شیطان و شیطانپرستی، مطلوب اصلی است. در مجموعه تخیلی هری پاتر - که پرفروشترین محصول سینمایی در دنیای کودکان است - از دعا، توسل، نیایش و توکل به ذات خداوند اثری نیست و همه بنبستها با استمداد از نیروهای جادویی و شیطانی گشایش مییابد. محصولاتی از این دست در هالیوود فراوان یافت میشود. مخاطب پس از دیدن این فیلمها در مییابد که راه رسیدن به قدرت، شهرت و شهوت، تمسک به شیطان و قدرتهای شیطانی است و شیطان نه فقط دشمن انسانها نیست، که منجی آدمی و پیامآور آزادی برای اوست. با تأسف باید اعتراف کرد که هالیوود نقش خود را در انتقال مضامین شیطانی و رضایتبخش جلوه دادن فرهنگ شیطانی به خوبی ایفا کرده است. فیلمهایی از قبیل هری پاتر، جنگیر، طالع نحس (1، 2، 3) و ارباب حلقهها با هدف القای ترس در ذهن و قلب مخاطب نسبت به شیطان و بزرگنمایی قدرت او ساخته شدهاند و در فیلمهای کنستانتین و طالع نحس 4 و 5 شیطان قویتر از خدا ظاهر میشود، به طوری که روحیه تسلیم و فروتنی در برابر شیطان به جان مخاطب رسوخ میکند.
القای ترس در دل انسان و ناامید کردن وی از آینده، به وسیله رسانه پرنفوذی همچون سینما، میتواند برای آنان که به دامان ادیان الهی پناه نیاوردهاند، فرصتی ذهنی - روانی ایجاد کند تا برای مقابله با آینده تاریک بشریت به نیروی دیگری پناه ببرند یا راهی برای خضوع و کنار آمدن با نیروهای اهریمنی پیدا کنند. غیر از فیلمهایی که با سیاستهای کلی حاکم بر هالیوود تولید میشوند، فرقههای شیطانگرا نیز خود اقدام به تولید فیلمهای سینمایی با محوریت شیطان و شیطانپرستی کردهاند؛ از آن جمله میتوان به فیلمهایی چون باران شیطانی (1975)، دکتر دراکولا (1981)، گفتوگوی شیطان (1995) و ... و مجموعه تلویزیونی شیطان در حومه شهر (2000) اشاره کرد که بعضاً افراد شاخصی همچون آنتوان لاوی (بنیانگذار و فرقه سیتنیسم) و پیتر گیلمور (مسئول کنونی کلیسای شیطان) در آنها به ایفای نقش پرداختهاند. ادامه دارد... انتهای پیام/ک
92/12/21 - 00:17
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]
صفحات پیشنهادی
شیطانگرایی در گذر تاریخ/4 راهی که شیطانگرایان از تحریف دعا تا تبلیغ متال پیمودند
شیطانگرایی در گذر تاریخ 4راهی که شیطانگرایان از تحریف دعا تا تبلیغ متال پیمودندشیطانگرایان با ادعای ناتوانی خدا در اجابت خواستهها به تبلیغ ایده شیطانگرایی میپردازند آنها میگویند خدا نه فقط مشکلات شما را برطرف نمیکند بلکه هر روز مشکلات جدیدی بر سر راهتان قرار میدهدبازخوانی تاریخ «سرباز شیطان»؛ از تفرقهافکنی تا تأویل
بازخوانی تاریخسرباز شیطان از تفرقهافکنی تا تأویلسرباز شیطان با تأویل قرآن به معانی خودخواسته و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی از آن دست شخصیتهایی بود که در مدت کوتاه دوران خودنمایی خود توانسته بود با ارائه چهرهای متوحش و فاقد هر گونه خصایل انسانی امنیت را در شرق کشور به خطر اندگزارش فارس از نشست تاریخ و همکاری میان رشتهای/1 رحمانیان: علوم انسانی فرزند مدرنیته است
گزارش فارس از نشست تاریخ و همکاری میان رشتهای 1رحمانیان علوم انسانی فرزند مدرنیته استعضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علوم انسانی متعلق به عصر جدید مدرن است گفت علوم انسانی در منظومه تفکر مدرن پدید آمده است نگاه رشتهای نمیتواند به خیلی از مسائل جواب دهد به گزارش خعکس/ بازیگر زن سینما و فرزند خردسالش
عکس بازیگر زن سینما و فرزند خردسالش روناک یونسی پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی کرد تا اینکه رسید به سریال گلهای گرمسیری که در نقش مرضیه ایفای نقش کرد در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی کرد پسیانی در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را«منجمد» پرفروشترین انیمیشن تکقسمتی تاریخ سینما شد
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰ ۳۰ انیمیشن برنده اسکار منجمد با عبور از فروش یک میلیارد دلار به عنوان پرفروشترین انیمیشن تکقسمتی تاریخ سینما نام گرفت به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا انیمیشن منجمد محصول کمپانی دیسنی برنده دو جایزه بهترین انیمیشن و بهترین ترانه از جواضرورت تشکیل کارگروه علما برای نظارت بر فیلمهای سینمایی/ محتوای برخی فیلمها بر خلاف تاریخ اسلام است
آیتالله علوی گرگانی تأکید کرد ضرورت تشکیل کارگروه علما برای نظارت بر فیلمهای سینمایی محتوای برخی فیلمها بر خلاف تاریخ اسلام است خبرگزاری رسا ـ حضرت آیتالله علوی گرگانی بر ضرورت تشکیل کارگروهی از علما برای نظارت بر فیلمهای سینمایی تأکید کرد و گفت تشکیل چنین گروهی زیر نظرماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما (9)
ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما 9 ماندگارترین دیالوگ های تاریخ سینما شب یلدا کیومرث پوراحمد حامد محمدرضا فروتن چیه برادر جشن تولده ممنوعه زن بیحجاب نداریم زن با حجابم نداریم مرد بیغیرت نداریم مرد با غیرتم نداریم نوار مبتذل نداریم ماهوبازسازی سینما پرسیای شیراز همچنان در بلاتکلیفی/ امورات سینما با رستوران داری می گذرد
استانها جنوب فارس بازسازی سینما پرسیای شیراز همچنان در بلاتکلیفی امورات سینما با رستوران داری می گذرد شیراز – خبرگزاری مهر سینما پرسیا که از سه ماه پیش تاکنون به خاطر خطرات ناشی از احتمال فرو ریختن سقف از چرخه سینماهای شیراز خارج شده در بلاتکلیفی قرار دارد و هم اکنون اموراشبه جزیره کریمه در گذر تاریخ
شبه جزیره کریمه در گذر تاریخ کریمه شبه جزیره ای ست در دریای سیاه که شاهد حوادث بسیاری بوده است دانلود 106 برای دیدن اخبار رسانه های انگلیسی و رسانه های عربی کلیک کنید لینک ۱۳۹۲ ۱۲ ۱۳ - ۱۶ ۱۷بازیگران سرشناس سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفتند/ شبی با یاد علی حاتمی و ستارگان آسمان سینما
بازیگران سرشناس سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفتند شبی با یاد علی حاتمی و ستارگان آسمان سینما مراسم بزرگداشت عزتالله انتظامی علی نصیریان محمدعلی کشاورز جمشید مشایخی و داود رشیدی از سوی بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ2 برگزار شد به گزارش نامه نیوز این مراسم با حضور چهرمعروف ترین نمونه های سوت و کف در سینما
معروف ترین نمونه های سوت و کف در سینما مخالفان سوت و کف زدن تماشاچیان موقع دیدن فیلم ها گاهی در استدلال برای مخالفتشان به اینکه چنین اتفاقاتی در سالن ها و فستیوال های خارجی نمی افتد اشاره می کنند مرور تاریخچه جشنواره کن اما چیزی غیر از این را نشان می دهد همشهری جوان مخالفان سسینما فرهنگ با کدام فیلم به اکران نوروزی میپیوندد؟
سینما فرهنگ با کدام فیلم به اکران نوروزی میپیوندد فرهنگ > سینما - امضای قرارداد میان یکی از پنج فیلم آماده برای اکران نوروزی و سینما فرهنگ پرونده اکران بهار 1393 را تکمیل میکند به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شورای صنفی نمایش روز دوشنبه دوازدهم بهمن تشکیل جلسه داد وصدور احکام جدید در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
فرهنگ و هنر سینمای ایران صدور احکام جدید در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در جلسه هیات امنا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حسین ترابی به عنوان نایب رییس هیات امنا و مرتضی رزاقکریمی به عنوان قائم مقام مرکز گسترش منصوب شدند به گزارش خبرگزاری مهر در جلسه هیات امنای مرکز گسترتقدیر سازمان سینمایی سوره از برگزیدگان ایرانی جشنواره مالزی
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶ ۵۸ فیلمسازان ایرانی برگزیده در جشنواره جهان اسلام مالزی در سازمان سینمایی سوره تقدیر شدند به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا عصر روز دوشنبه 12 اسفندماه تعدادی از فیلمسازان ایرانی که در بخشهای فیلم بلند مستند و انیمیشن در جشنوباید از ˈنگاه کردنˈ بگذریم و به ˈدیدنˈ برسیم
باید از نگاه کردن بگذریم و به دیدن برسیم تهران بزرگ - ایرنا - رئیس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس گفت قرار بر این است که از مرحله نگاه کردن گذشته و به دیدن برسیم همچنین با بالا بردن دقت شهروندان آگاه به امور را در این مسیر قرار دهیم به گزارش ایرنا سید عباس میرهاشمی با تأکلیلا حاتمی درکنار بازیگران آثار پدرش / عکسهای مراسم بزرگداشت پنج سینماگر سرشناس
لیلا حاتمی درکنار بازیگران آثار پدرش عکسهای مراسم بزرگداشت پنج سینماگر سرشناس فرهنگ > سینما - مراسم تجلیل از پنج استاد بازیگری شامل عزتالله انتظامی علی نصیریان محمدعلی کشاورز جمشید مشایخی و داود رشیدی بدون حضور انتظامی و کشاورز در سینما فرهنگ2 برگزار شد بزرگرکوردشکنی تاریخی عکس دستهجمعی اسکار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵ ۲۲ نیویورک دیلینیوز نوشت آلن دی جنرس مجری اسکار عکسی از خود به همراه برخی از بازیگران حاضر در مراسم اسکار 86 در توییتر منتشر کرد که با شکست رکورد توییت 4 سال پیش اوباما در سال 2012 بیشترین ریتوییت بازانتشار طول تاریخ توییتر را از آن خود کرد به گزا-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها