تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815255473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ما موش آزمايشگاهي سازمان ليگ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۵۳ب.ظ)
مربي تيم فوتبال پتوي لاله: تيم ما موش آزمايشگاهي سازمان ليگ شده است مربي تيم فوتبال پتوي لاله گفت: تيم ما موش آزمايشگاهي سازمان ليگ شده و داوراني که در سطح مسابقات پايه هم نيستند، براي ديدارهاي ما انتخاب مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، احمد جعفري با اشاره به ديدار تيمش با شاهين نطنز اظهار کرد: وضعيت برگزاري اين مسابقه در روزهاي گذشته مشخص نبود زيرا بحث‌هايي در مورد انصراف شاهين نطنز از دور مسابقات شنيده مي‌شد.
وي با اشاره به بلاتکليفي تيمش در آستانه اين ديدار تصريح کرد: با توجه به بحث‌هايي که در خصوص لغو بازي با شاهين نطنز صورت گرفته بود، بازيکنان تيم ما انگيزه خود را از دست داده بودند و متاسفانه برابر حريف شکست خورديم.
مربي تيم فوتبال پتوي لاله ادامه داد: در ديدار با تيم شاهين نطنز چند بازيکن تيم را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و داور بازي نيز به اشتباه دو بازيکن تيم ما را اخراج کرد.
وي با انتقاد از داوري اين مسابقه تصريح کرد: داور در صحنه اخراج بازيکن ما دچار اشتباه شد و مجبور شديم بيشتر دقايق بازي را با يک بازيکن کمتر سپري کنيم.
جعفري افزود: تيم ما در ديدارهاي خود ضربه زيادي از بابت داوري مسابقات خورده‌ايم زيرا داوراني در ليگ دسته سه قضاوت مي‌کنند که در سطح اين مسابقات نيستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن