تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگواره یاس نبوی در 28 بقعه متبرکه همدان در حال اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوگواره یاس نبوی در 28 بقعه متبرکه همدان در حال اجرا است همدان-ایرنا-مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: سوگواره یاس نبوی در 28 بقعه متبرکه شاخص این استان در حال اجرا است.


حجت الاسلام ˈحاجی زین العابدینˈروز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آستان مقدس امامزاده عبدالله، امامزاده یحیی، امامزاده محسن و شاهزاده حسین از اماکن متبرکه ای هستند که آیین سوگواری یاس نبوی در آن برگزار می شود.
وی اظهار داشت: برنامه های یاس نبوی از نهم فروردین سال جاری آغاز شده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آیین های عزاداری به صورت متمرکز تنها در این امامزادگان اجرایی می شود.
وی بیان کرد: برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با حضور آیت الله ˈدری نجف آبادیˈ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: برگزاری آیین یاس نبوی در محل امام زاده عبدالله (ع) و روشن کردن شش هزار شمع توسط سادات این استان بعد از نماز مغرب و عشا را از دیگر برنامه های این روز ذکر کرد.
زین العبدینی همچنین با بیان اینکه استان همدان دارای 251 بقعه متبرکه است، یادآور شد: دو پیامبر الهی به نام های ˈحیقوق نبیˈ در تویسرکان و ˈحجیˈ پیامبر در همدان مدفون هستند.
7521/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن