تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوگواره یاس نبوی در 94 بقعه شاخص استان مرکزی برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوگواره یاس نبوی در 94 بقعه شاخص استان مرکزی برگزار می شود اراک- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: سوگواره یاس نبوی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در 94 بقعه شاخص این استان برگزار می شود.


حجت الاسلام ˈآیت الله عباسیانˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آئین با حضور اقشار مختلف مردم و با بهره گیری از حضور سخنرانان و مداحان در راستای ترویج فضائل فاطمی برگزار می شود.
وی، با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و روشن کردن افکار عمومی نسبت به سنت حسنه وقف است، ادامه داد: در همین راستا آئین سوگواره یاس نبوی برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود.
حجت الاسلام عباسیان بیان کرد: برپایی عزاداری و راه اندازی هیئت های سینه زنی همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه (س) از ساعت 10 الی 12 در امامزادگان شاخص، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، پذیرایی و اطعام از سفره حضرت زهرا (س)، بهره مندی از سخنرانان برجسته جهت ترویج و تشریح خطبه فدکیه حضرت صدیقه طاهره (س) به عنوان منشور بصیرت و دفاع از ولایت، توزیع کتابچه مسابقه یاس نبوی، قرائت زیارت نامه حضرت زهراء(س)، قرائت آیات نورانی قرآن کریم توسط قاریان و حافظان برجسته، احصاء موقوفات شاخص دارای نیت مربوط به حضرت زهراء(س) و ترویج سنت حسنه وقف جهت حضرت زهراء(س) از ویژگی های سوگواره یاس نبوی است.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه ˈرهروان یاس نبویˈ ویژه خواهران خبر داد و گفت: این برنامه با هماهنگی بسیج خواهران، حوزه های علمیه خواهران و نمازگزاران خواهر مساجد سطح شهر برگزار می شود.
وی اظهار کرد: حضور بانوان در آستان مقدس امامزادگان، مداحی و سخنرانی از برنامه های این آیین است.ک/2
7115/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن