تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805548745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار رئیس جمهور با شجریان تکذیب شد/ پایان بلاتکلیفی هنرمندان تجسمی با معرفی مدیر جدید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی تجسمی و موسیقی در زمستان 92
دیدار رئیس جمهور با شجریان تکذیب شد/ پایان بلاتکلیفی هنرمندان تجسمی با معرفی مدیر جدید
زمستان 92 یکی از سیاسی ترین فصل های کاری را برای هنرمندان عرصه موسیقی و هنرهای تجسمی رقم زد چراکه در این فصل پرکار رییس جمهوری در دیداری دوستانه با اهالی هنر به نکاتی اشاره کرد که رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت .



خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ و هنر: همانطور که سینما و تئاتر در فصل زمستان به خاطر تدارک و همچنین برپایی جشنواره های بین المللی تئاتر و سینمای فجر در تکاپو بودند حوزه های موسیقی و هنرهای تجسمی نیز از این قاعده مستثنی نبود و بسیاری از هنرمندان درگیر این دو حوزه کم با حاشیه های همیشگی و البته فعالیتهای مختلف رو به رو نبودند. این در حالی است که چند ماه گذشته از حضور دولت جدید نیز انگیزه مضاعفی برای فعالیت بیشتر شد، فعالیتی که عمده آن معطوف به مطالبات صنفی و هنری هنرمندان این عرصه بود.

تکذیب دیدار رییس جمهور با محمدرضا شجریان روزهای ابتدایی دی ماه بود که خبری در خروجی  یکی از سایت های خبری  مبنی بر «حضور سرزده رییس جمهور و همسرش در منزل محمدرضا شجریان خواننده موسیقی ایرانی» قرار گرفت که به سرعت در بین مردم و اهالی موسیقی منتشر شد و به طور حتم حاشیه هایی را نیز به دنبال داشت. این خبر جنجالی در حالی منتشر شده بود که خواننده آواز ایرانی طبق گفته نزدیکانش چند هفته قبل و بعد از انتشار خبر در ایران حضور نداشته و این خبر کاملا کذب است. خبری که البته هیچکدام از طرفین به صورت رسمی نه آن را تایید و نه آن را نقض کردند.

دیدار دوستانه خوانندگان مطرح پاپ با جانبازان سوم دی‌ماه روز مهمی برای اهالی موسیقی بود که پر حاشیه ترین آن مربوط به دیدار معاون هنری وزیر ارشاد و تعدادی از خوانندگان صاحب نام موسیقی پاپ از مرکز توانبخشی جانبازان «ثارالله» می شود. در این دیدار علی مرادخانی و هیات اداری معاونت هنری وزارت ارشاد به همراه خوانندگان مطرح موسیقی پاپ از جمله خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، احسان خواجه امیری، امیر تاجیک، ایلیا منفرد، محسن یگانه، مازیار فلاحی، مهدی یراحی، شهرام شکوهی، مجید خراطها، سعید شهروز، امیریل ارجمند، امید حاجیلی، مهدی مدرس، سعید عرب با حضور در مرکز توانبخشی ثارالله و اهدای شاخه گل به جانبازان 9 سال دفاع مقدس به آنها ادای احترام کرده و در یک جو صمیمانه لحظاتی را با این عزیزان سپری کردند. هنرمندان در این دیدار  به همه جانبازان این آسایشگاه وعده دادند در هر کنسرتی که دارند از آنها برای حضور در برنامه شان دعوت کنند.

وعده نصب آثار برگزیده طراحی مجسمه‌های شهری در سطح شهر مدیر اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران هم در اوایل دی ماه سال گذشته بود که از نصب آثار راه‌ یافته به نمایشگاه فراخوان طراحی مجسمه‌های شهری در فضاهای مختلف شهر تهران خبر داد. سید مجتبی موسوی در همان ایام اعلام کرد تا اواسط بهمن ماه با هنرمندان برای ساخت مجسمه‌ها قرارداد بسته می‌شود و پس از آن روند ساخت مجسمه‌ها آغاز و تا پایان سال 1393 تمام مجسمه‌های این مجموعه در فضای شهری نصب خواهند شد.

جایزه بهترین آلبوم « world music» به کیهان کلهر آلبوم موسیقایی کیهان کلهر و اردال ارزنجان ترکیه‌ای در دی‌ماه سال 92 توانست جایزه بهترین آلبوم «world musi » را از آن خود کند. آلبوم موسیقی Kula Kulluk Yakisir Mi» » عنوان اثر مشترک نوازنده جهانی کشورمان و نامزد دریافت چهار جایزه گرمی و اردال ارزنجان نوازنده باقلاما اهل ترکیه بود که از سوی منتقدان و کارشناسان آلمانی جایزه بهترین آلبوم را دریافت کرد. کسب این عنوان در حالی بود که این اثر در فهرست آثار برتر نشریه تخصصی «سانگ لاینز» نیز قرار گرفته بود.  

دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رییس مرکز فرهنگی حزب الله لبنان حجت الاسلام شهاب مرادی رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دی‌ماه سال گذشته با رییس مرکز فرهنگی هنری و رسانه های حزب الله لبنان دیدار و لزوم تعامل هنرمندان حوزه مقاومت اسلامی در تهران و بیروت تاکیدکرد. در این دیدار بر توسعه ظرفیت‎های فرهنگی و تبادل تجربیات هنری تهران و بیروت با رویکرد مقاومت اسلامی نیز تاکید شد. درگذشت یک هنرمند پیشکسوت دیگر حوزه موسیقی حسین یوسف زمانی نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی نیز عصر روز دهم دی ماه دارفانی را وداع گفت. این استاد موسیقی ایرانی متولد سال 1312 در سنندج بود و پس از تحصیل در مدرسه موزیک نظام، از سال 37 به تهران آمد. وی در طول پنجاه سال فعالیت مستمر و همکاری با ارکسترهای رادیو تلویزیون، فرهنگ و هنر، سمفونیک، اپرای تهران و تدریس در دانشگاه، آهنگ‌های فراوانی برای ارکستر و خوانندگان ساخت و رهبری کرد. ساز تخصصی او ویولن بود.  سوییت سمفونی« سوگ سهراب» ، «مارش نبرد» و «بوی باران» از آثار این هنرمند بود.

انتخاب مدیرعامل جدید انجمن نقاشان ایران انجمن هنرمندان نقاش ایران روز سه شنبه 10 دی‌ماه سال 92 تشکیل جلسه داد که در این جلسه معصومه مظفری به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن نقاشان ایران انتخاب شد. پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد شد سه شنبه 17 دی‌ماه بود که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بالاخره بعد از صدور حکمی پیروز ارجمند را به عنوان مدیردفتر موسیقی وزارت ارشاد منصوب کرد . پیروز ارجمند که زمزمه حضورش در دفتر موسیقی وزارت ارشاد از یکی دو ماه بعد از حضور مرادخانی در معاونت هنری وزارت ارشاد به گوش می رسید تا زمان صدور حکم به عنوان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری هم به فعالیت خود ادامه می داد که البته این عنوان همچنان در کنار پیروز ارجمند قرار دارد و این مدیر جوان حوزه موسیقی همچنان به عنوان مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری نیز فعالیت می کند.

انتصاب مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد مجید ملانوروزی هم مدیر دیگری بود که روز سه شنبه 17 دی‌ماه 92 از سوی علی جنتی به عنوان مدیرکل دفتر امورهنرهای تجسمی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین علی اصغر امیر نیا شد. ملانوروزی که مدرک کارشناسی ارشد نقاشی را از دانشکده هنرهای زیبا گرفته، کارشناس هنری معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، کارشناس فرهنگی هنری دفتر مرکز جهاد دانشگاهی کشور، مدیر هنری کیهان فرهنگی، مدیر فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سرپرست معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری، رییس زیباسازی شهرداری منطقه 6 تهران، مسئول روابط عمومی بخش خارجی در سه دوره ستاد ارتحال حضرت امام (ره)، مشاور هنری در ستاد چهره‌های ماندگار، رییس فرهنگسرای شفق تهران، معاون جهانگردی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل موسسه توسعه سیاحتی کیش و مدیرکل روابط عمومی منطقه آزاد کیش بوده است.

بازنشرحاشیه ساز یک آلبوم موسیقایی تقریبا اواسط دی ماه امسال بود که آلبوم «دهاتی» شادمهر عقیلی در ایران بازنشر و به فروشگاه‌های معتبر موسیقی عرضه شد. آلبوم »دهاتی» اردیبهشت‌ماه سال 78 با صدای شادمهر در بازار منتشر شده بود و در همان سال‌ها برای گرفتن مجوز با موانعی از سوی وزارت ارشاد روبرو شد به طوری که شادمهر بارها مجبور شد ترانه‌های این کار را بازخوانی و اصلاح کند. صدرالدین حسین خانی مدیر موسسه ایران گام درباره خبر تجدید چاپ آلبوم «دهاتی» اینگونه گفت :آلبوم « دهاتی» از جمله آثار شادمهر عقیلی است که سال 78 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید و روانه بازار موسیقی شده و انتشار مجدد منع قانونی نداشته است. این اثر از جمله کارهای تولید شده شادمهر عقیلی در زمان حضورش در ایران است. وقتی مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تهیه، تولید و نشر آثار یک خواننده یا اثر موسیقایی صادر می شود تا زمانی که مرجع قضایی دستور رسمی مبنی بر توقف نشر و یا مواردی از این دست صادر نکند منعی برای انتشار و عرضه چند باره آن اثر موسیقایی با توجه به درخواست خریداران رسمی اثر وجود نخواهد داشت.

دیدار هنرمندان با رییس جمهور در تالار وحدت شاید مهم ترین رویداد زمستانی سال 92 غیر از برگزاری جشنواره های تئاتر، سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر دیدار هنرمندان با رییس جمهور در تالار وحدت در شامگاه 18 دی ماه باشد. دیداری که حسن روحانی حرفها و وعده هایی داد که همگی آنها به خودی خود می تواند سر منشایی برای تحولاتی عظیم در عرصه فرهنگ و هنر باشد. حسن روحانی در این دیدار که  با حضور چهرهای مطرح عرصه های مختلف فرهنگ و هنر برگزار شد با بیان جمله های چون «تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیر ارزشی بی‌معنا است، هنر یعنی ارزش»، «در بخش هنری نمی‌توانیم با دستور، هنر خلق کنیم»، «هر گونه فضای امنیتی می‌تواند جوانه‌ هنر را بخشکاند»، «هنرمند می‌تواند بر هنر نظارت کند و کارمند دولتی وزارت ارشاد نمی‌تواند ناظر خوبی برای هنر باشد». «چه اشکالی دارد انجمن‌های صنفی بخشی از بار مسئولیت ارشاد را برعهده بگیرند، کار وزارت ارشاد باید اداری باشد»، «اگر می‌خواهیم ممیزی کنیم باید گروهی از فرهیختگان و اندیشمندان و علما بر هنر نظارت کنند»، «نگاه امنیتی به هنر بزرگترین اشتباه امنیتی است چون هنرمند دشمن نیست»، «از اینکه ارکسترهای سمفونیک و ملی به تعطیلی کشیده شده است، بسیار متاسف هستم و حتما این دولت در ماه‌های آینده ارکسترها را احیا خواهد کرد گرچه ممکن است وزیر باز هم یک کارت زرد دیگر بگیرد»، «این دولت به تمام تعهدات و قول‌هایی که در انتخابات داده است عمل خواهد کرد، کارت زرد برای این دولت نگرانی نیست»، «از شما می‌خواهم آثار امیدبخش تولید کنید، آثار یاس‌آور کافی است ما با همه توان می‌خواهیم "افراطیون" را به انزوا برانیم»، «برخی هنوز صدای ملت را در 24 خرداد نشنیده‌اند. پنبه‌ها را از گوش درآورند و بشنوند» مواضع دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر را اعلام کرد.

صدور مجوز امیر تتلو؛ آری یا نه ‌ اواسط دی‌ماه بود که یکی از سایت‌های اینترنتی خبری را منتشر کرد که در آن از تلاش امیر تتلو خواننده زیرزمینی و تازه آزاد شده از بازداشت برای صدور مجوز فعالیت داده بود در این خبر آمده بود: امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو از خوانندگان زیرزمینی در حال انجام امور مربوط به دریافت مجوز آلبوم خود است. امیر تتلو که 12 آذرماه توسط پلیس امنیت اخلاقی بازداشت و دو روز بعد آزاد شد، پس از آزادی، ندامت‌نامه‌ای را منتشر کرد.

نمایشگاه عکس و پوستری که یک روز بعد از افتتاح جمع آوری شد در آستانه برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود که همزمان با افتتاحیه زیر گذر چهار راه ولیعصر نمایشگاه عکس‌ها و پوسترهای سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با برپایی یک مراسم افتتاحیه برپا و یک روز بعد از بازگشایی جمع اوری شد. این اقدام اگر چه با واکنش هایی از سوی عکاسان تئاتر، رییس انجمن عکاسان خانه تئاتر، دبیر جشنواره تئاتر فجر و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مواجه شد اما در نهایت به سرنوشت مشخصی نرسید و عوامل دست اندرکار برپایی این نمایشگاه مجبور به برپایی آن در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر شدند.

توضیحات عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره کنسترش عبدالحسین مختاباد خواننده موسیقی ایرانی که همزمان ریاست کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران و ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز را عهده‌دار است، 5 بهمن‌ماه سال گذشته با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری ها توضیحاتی را برای برگزاری کنسرت خود در برج میلاد ارائه داد. انتصاب مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران سیدعباس سجادی نیز با حکم معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه 5 بهمن‌ماه به عنوان مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران منصوب شد. لغو کنسرت مازیار فلاحی در اصفهان کنسرت مازیار فلاحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت خود در اصفهان هم از جمله رویدادهایی بود که در زمستان امسال افتاد. آنچه درخبرها آمده بود این بود که مازیار فلاحی سال گذشته هم در اصفهان کنسرت اجرا کرد، اما امسال گفته شد که تهیه کننده، بلیت‌ها را دو برابر قیمت معمولی به فروش رسانده و به همین دلیل اداره ارشاد مانع از برگزاری کنسرت شده است. 

 برگزاری جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز از 24 بهمن تا اول اسفند ماه امسال به دبیری حسن ریاحی توسط دفتر موسیقی وزارت ارشاد برگزار شد . دراین دوره از جشنواره که جای خالی موسیقی نواحی ایرانی در آن به شدت حس می شد گروه‌های موسیقی در دو بخش جنبی و رقابتی تا ۳۰ بهمن ماه در بخش های مختلف برنامه اجرا کردند. حضور انواربراهم تونسی نوازنده جهانی ساز عود، رامیز قلی اف نوازنده بین المللی کشور آذربایجان، ولفرت بردروده آهنگساز و نوازنده صاحب نام هلندی، حضور چشمگیر خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ، نبود گروههای مختلف موسیقی اقوام، تجلیل از فریماه قوام صدری و اردوان کامکار از ویژگیهای این دوره از جشنواره موسیقی فجر بود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر هم در بخش ملی (نقاشی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه‌سازی و خوشنویسی)، بین الملل (عکاسی، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی) و بخش مکمل (فیلم مستند هنرهای تجسمی) از 14 بهمن تا 4 اسفندماه سال گذشته برگزار شد. در اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر هم از غلامعلی مکتبی، ابراهیم حقیقی، محمدباقر آقامیری، جواد علیزاده، طاهر شیخ‌الحکمایی و ایرج اسکندری با اهدای نشان مفاخر و تقدیرنامه تجلیل شد.

لغو کنسرتی که به نام حسین خواجه امیری تمام شد کنسرت گروه «عقیق» به سرپرستی بهنام خدارحمی، خوانندگی کامران صفاری‌فر و همراهی حسین خواجه امیری متخلص به «ایرج» که قرار بود 8 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شود، لغو شد.

بازگشت فرهاد فخرالدینی با «سربداران» و «مهرنوازان» فرهاد فخرالدینی آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی هم بعد از سالها دوری از عرصه رهبری ارکستر این بار با ارکستر مهرنوازان به خوانندگی سالار عقیلی و رونمایی از آلبوم موسیقی مجموعه تلویزیونی سربداران به عرصه موسیقی بازگشت. فرهاد فخرالدینی در حالی اسفندماه 92 ارکستر «مهرنوازان» را رهبری کرد که آخرین‌بار در سال 90 این ارکستر را در قالبی دیگر هدایت کرده بود. این ارکستر در واقع متشکل از هنرمندان ارکستر موسیقی ملی سابق است که به پیشنهاد سالار عقیلی تشکیل شد.

نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر نخستین جشنواره و نمایشگاه عرضه و فروش آثار و تولیدات مراکز آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور به دبیری حمید شاه آبادی در اسفندماه سال گذشته برگزار شد. معماری، گرافیک، نقاشی، عکس، سینما، خوشنویسی، موسیقی، هنرهای نمایشی، مد و لباس و تحقیق و پژوهش شاخه‌های بخش رقابتی این جشنواره بودند و دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و اساتید مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور با آثار هنری و تولیدات خود در این رویداد هنری شرکت کردند.

برگزاری یازدهمین جشن تصویر سال یازدهمین جشن تصویر سال به عنوان یکی از رویدادهای مهم عرصه هنرهای تجسمی هم توسط بخش خصوصی و دبیری سیف الله صمدیان از اول تا بیستم اسفند ما برگزار شد. در این رویداد هنرمندان عرصه های مختلف عکاسی در 5 شاخه مستند اجتماعی، خبری، هنر و هنرمندان، ورزشی و نگاهی دیگر ویژه «انتخابات ریاست جمهوری» و «طرح سینما سلام»، پوستر و کاریکاتور آثار خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.

مجیدسرسنگی مجددا مدیرعامل خانه هنرمندان شد انتخابات خانه هنرمندان ایران در روز یکشنبه 4 اسفندماه برگزار شد و محمد سریر به عنوان رئیس جدید شورای عالی خانه هنرمندان انتخاب شد و مجید سرسنگی نیز به عنوان مدیرعامل این مرکز هنری ابقا شد.

. انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای، در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی داریوش طلایی، مجید کیانی، رامبد صدیف، شهرام ناظری و حسین علیزاده را به عنوان شورای سیاستگذاری این بخش معرفی کرد .همچنین در بخش موسیقی کلاسیک غربی نیز شاهین فرهت، آذین موحد، رافائل میناسکانیان، مهرداد پاکباز و مرجان قنبری مهر به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری از علی مرادخانی حکم گرفتند.

احسان خواجه امیری خواننده ترانه تیم ملی در جام جهانی شد فدراسیون فوتبال روز جمعه 9 اسفندماه اعلام کرد: احسان خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را در جام‌جهانی 2014 برزیل اجرا می کند.

برگزاری کنسرت علیرضا افتخاری بعد از 8 سال علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی کشورمان هم  بعد از 8 سال دوری از اجرای زنده آثار موسیقایی، پنجشنبه 22 اسفندماه میزبان طرفداران خود با اجرای چند اثر تازه و چند قطعه قدیمی و نوستالژیک ایرانی در برج میلاد بود.


۱۳۹۳/۱/۱۱ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن