تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گزارشگری فوتبال تا وکالت در دادگاه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارشی از شغل دوم رضا جاودانی مجری برنامه‌های ورزشی؛
از گزارشگری فوتبال تا وکالت در دادگاه‌ها
«رضا جاودانی» مجری برنامه "همگام با ورزش" و "ویژه برنامه‌های لیگ قهرمانان"، حضورش در برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما را نشان داده است شغل ديگري دارد که به آن مي‌پردازيم.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا جاودانی که با حضور در برنامه‌های ورزشي "از نگاه دو" ویژه برنامه‌های لیگ قهرمانان اروپا، خود را به عنوان مجری برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما مطرح کرد، شغل مهمتری هم دارد. جاودانی بعد از حضور در این برنامه‌ها، مجری‌گری برنامه «دایره طلایی» را عهده‌دار شد که نوعی رقابت اهالی کشتی با برنامه 90 بود.

لازم به ذکر است که جاودانی اجرای برنامه "مردان آهنین" را هم بر عهده داشت اما تمام این‌ها برای مجری خوش صحبت برنامه فوتبال برتر و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان شغل دوم محسوب می‌شود.

او کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و وکیل پایه یک دادگستری است و جالب اینکه وکالت در حوزه ورزش را نمی‌پذیرد چرا که مدتی پیش به او پیشنهاد حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم شده بود که نپذیرفت.

ظاهراً او به تهیه کنندگی برنامه‌های سیما و حضور در قاب شیشه‌ای علاقه بیشتری دارد و ترجیح می‌دهد در زمینه ورزش فعال باشد تا حقوق و وکالت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن