تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820802381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادمان های شهدا در خوزستان میزبان یک میلیون نفر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادمان های شهدا در خوزستان میزبان یک میلیون نفر بود دزفول-ایرنا- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازدید یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان های شهدای خوزستان خبر داد.


ˈ نادر ادیبیˈ روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از انعکاس اخبار راهیان نور توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:با توجه به اینکه راهیان نور به عنوان یک برنامه فرهنگی گسترده در سطح کشور مطرح شده و برای ملت ایران قابل درک است تأثیرات فرهنگی بسیاری در پی داشته و با استقبال هر ساله مردم برگزار می شود.
وی اظهار داشت:مردم در این سفر معنوی الگوی سبک زندگی را از شهدا و ایثارگری های آنها فرا می گیرند و با رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
ادیبی اظهار داشت:اردوهای راهیان نور در کلیه روزهای سال برگزار می شود و زایران به مناطق عملیاتی اعزام می شوند ولی اوج سفرهای راهیان نور به مناطق عملیاتی از پنجم اسفندماه گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تعداد بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای خوزستان را تا کنون یک میلیون نفر اعلام کرد و گفت:با توجه به اینکه کاروان های خودجوش راهیان نور و خانواده هایی با خودروهای شخصی از این مناطق دیدن می کنند نمی توان آمار درستی از تعداد راهیان نور تا پایان تعطیلات اعلام کرد ولی تعداد این کاروان ها نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.
وی اظهار داشت:در حال حاضر کاروان های راهیان نور به پنج استان خوزستان ،ایلام،کرمانشاه ،کردستان و آذربایجان غربی اعزام می شوند که در ایام نوروز سفر به مناطق عملیاتی خوزستان ،ایلام و مهران برای راهیان نور در نظر گرفته شده و از اردیبهشت ماه نیز صعودهای سراسری راهیان نور به غرب کشور نیز برگزار می شود و در تابستان 93 راهیان نور به کرمانشاه وایلام سفر خواهند کرد.
ادیبی افزود:در برنامه های آینده راهیان نور دو استان دیگر که شامل بوشهر و هرمزگان هستند نیز به برنامه های سفر راهیان نور اضافه خواهند شد .
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به برنامه های فرهنگی راهیان نور در ایام فاطمیه گفت:در مناطق عملیاتی و یادمان شهدای خوزستان از جمله شلمچه ،هویزه و فتح المبین فضاهای فرهنگی مناسبی در نظر گرفته شده و نوحه خوانی و مرثیه سرایی با حضور واعظان و مداحان برجسته کشور در این مناطق برگزار می شود.
7278/648/681
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن