تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814655503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مطالب جدیدترین شماره ماهنامه پرسمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مروری بر مطالب جدیدترین شماره ماهنامه پرسمان تهران - ایرنا - ماهنامه پرسمان در شماره اخیر خود ضمن انتشار مطالبی درباره ایام فاطمیه و مسائل اخلاقی و مذهبی، برخی مشکلات و دغدغه های دانشجویی را بررسی کرد.


به گزارش روزشنبه خبرنگار معارف ایرنا در ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پرسمان که شماره های 134 و 135 را دربر می گیرد، یادداشتی از حجت الاسلام جواد محدثی با عنوان «اگر فاطمه الگو باشد» و «در دلم، فاطمیه ای برپاست» به چاپ رسیده است.
اثرات مثبت و منفی اینترنت بر سبک زندگی، بررسی زمینه های فردی موثر بر تحول شغلی، مروری بر فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، تاریخچه مهندس و نظام مهندسی مسلمانان، دو رکعت مهندسی قربة الی الله و آموزه های مهندس شهید مصطفی احمدی روشن برای مهندسان جوان از مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.
همچنین گزیده سخنان رهبر انقلاب در موضوع تحول با عنوان «یک قدم به جلو بیاییم»، نگاهی به اضطراب و درمان آن با عنوان «دلی پرشوره دارم»، کلیدهایی برای پرورش خلاقیت با عنوان «گاهی هم از چشم خودت بپرس» به قلم محمد محسن مهتدی به چاپ رسیده است.
در بخشی از این نشریه نکاتی در اهمیت و راهکار تحول اخلاقی از حسن قدوسی زاده و مصاحبه ای با عنوان پررمز و رازترین سفر از کلیسا تا مسجد در گفت و گو با علی الشیخ استاد دانشگاه برای علاقه مندان منتشر شده است.
«دو بار نمی توان در یک رودخانه شنا کرد» تیتری است که برای گفت و گو با حجت الاسلام محمدمهدی عباسی کارشناس مشاوره و روانشناسی انتخاب شده و در گفت و گو با حسن مسلمی نائینی استاد دانشگاه تربیت مدرس به مساله تعهد و تخصص به عنوان دو بال موثر در پیشرفت اشاره شده است.
ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پرسمان به عنوان اولین نشریه در عرصه پرسش و پاسخ و مشاوره به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و با سردبیری حجت الاسلام محمدعلی لیالی منتشر می شود.
فراهنگ(2)**1003**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن