تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعریض 70 کیلومتر از محور هراز مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تعریض 70 کیلومتر از محور هراز مازندران
بيش از 50 درصد ورود مسافران و گردشگران به مازندران و تردد خودرو ها از طريق محور هراز انجام مي شود ، اجراي عمليات تعريض و چهار خطه كردن اين محور از اهميت خاصي برخوردار است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهوري به همراه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي و ربِيع فلاح استاندار مازندران صبح امروز(شنبه) بازديد از عمليات اجراي طرح تعريض محور هراز را آغاز كردند.

سيد حميد حسيني رئيس اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي مازندران ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت : معاون رييس جمهوري و وزير راه و شهرسازي كه در اولين ساعات بامداد وارد مازندران شده و قرار است علاوه بر بازديد از محور هراز ، از عمليات تعريض مسير كمربندي جنوبي شهرستان بابل و طرح هاي عملياتي تعريض محور سواد كوه نيز ديدن كنند.

وي تصريح كرد : از آنجاييكه بيش از 50 درصد ورود مسافران و گردشگران به مازندران و تردد خودرو ها از طريق محور هراز انجام مي شود ، اجراي عمليات تعريض و چهار خطه كردن اين محور از اهميت خاصي برخوردار است.

سيد حميد حسيني خاطر نشان ساخت : هم اكنون 70 كيلومتر از مجموع 110 كيلومتر مسير حوزه استحفاظي محور هراز مازندران در حال تعريض و چهار خطه شدن است.

رئيس اداره روابط عمومي راه و شهر سازي مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 14 پيمانكار در 10 منطقه از محور هراز در حال اجراي طرح هاي تعريضي و عمراني هستند.

وي عنوان كرد: 13 تونل به مساحت 10 هزار و 453 متر در اين محور در حال احداث است.

حسيني گفت: از 20 دستگاه پل بزرگ طراحي شده در محور هراز تاكنون هشت دستگاه به بهره برداري رسيده و سه دستگاه نيز درحال اجرا است.

گفتني است محور هراز يكي از محورهاي مواصلاتي مهم مازندران است كه سالانه بيش از 20 ميليون گردشگر از اين محور و شهر آمل وارد استان مي شوند.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن