تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806935761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهسازی خطوط راه آهن در بندرامام/ 60 کیلومتر از محور جنوب بازسازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > راه و مسکن
بهسازی خطوط راه آهن در بندرامام/ 60 کیلومتر از محور جنوب بازسازی می‌شود
مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن از بهسازی خطوط راه آهن بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: 60 کیلومتر از محور ریلی جنوب را بازسازی می‌کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم یاسری در نشستی خبری با بیان اینکه سرمایه این شرکت 110 درصد افزایش یافته است، گفت: افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشه صورت گرفته و در این راستا سرمایه شرکت از 38 میلیارد ریال به 80 میلیارد ریال افزایش یافته است. وی با بیان اینکه این شرکت با فعالیت درحوزه های زیرسازی راه آهن و ساخت ابنیه، روسازی ریلی، تولید بالاست، حمل و نقل واگنی و نگهداری ساختمان و تاسیسات بازوی اجرایی بخش ریلی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت در زمینه زیرسازی، بازسازی، و بهسازی خطوط ریلی دارای پروژه های خوبی در جنوب، یزد و قم است. بطوریکه 60 کیلومتر از محور ریلی جنوب را بازسازی می‌کنیم. مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش بودجه عمرانی سال 93 در راه آهن، بخشی از این بودجه با انجام اقدامات عمرانی به سمت شرکت بیاوریم. یاسری با بیان اینکه شرکت بالاست دارای 30 معدن در کشور است که از این تعداد 11 معدن فعالیت می‌کند و مابقی در صورت نیاز فعال می‌شوند، بیان کرد: در سال 91 سود شركت به ازاي هر سهم در يك سال مالي 192 ریال بود که این رقم در سال 92 به 1004 ریال رسید که افزایش 500 درصدی را نشان می‌دهد. وی با بیان اینکه در یک پروژه 80 کیلومتری راه آهن در کرمان تجهیز کارگاه کردیم و از سال آینده عملیاتی می‌شود، گفت: راه آهن مناقصه‌ای را به شیوه ترک تشریفات در قم به این شرکت داده است و همچنین در مناقصه 130 میلیارد ریالی بهسازی خطوط راه آهن بندر امام هم برنده شدیم که از سال آینده کار در این دو بخش را شروع می کنیم. مدیرعامل شرکت بالاست با بیان اینکه با توجه به کاهش پروژه‌های عمرانی دولت میزان فروش سنگ بالاست کاهش یافته است، بیان کرد: در گذشته سالانه 600 هزار مترمکعب سنگ بالاست می‌فروختیم که در سال گذشته این رقم به 230 هزار مترمکعب رسیده است. یاسری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 220 هزار مترمکعب سنگ بالاست در شرکت موجود است، اظهار داشت: در سال 92 نیمی از واگن های شرکت برای حمل و نقل سنگ آهن بکار رفت در صورتیکه در گذشته فقط سنگ بالاست از این طریق حمل و نقل می‌شد. وی در خصوص اعتراض کارمندان بخش خراسان این شرکت، اظهار داشت: این منطقه برای ما سودده نبود ضمن آنکه مناقصه ای را هم در این منطقه برنده نشدیم بنابراین بخش خراسان را تعطیل کردیم تا حداقل زیان ده نباشد، به همین منظور به کارمندان این بخش که 33 نفر بودند اعلام کردیم که بازخرید شوند اما با مقاومت آنها روبرو شدیم. مدیرعامل شرکت بالاست تصریح کرد: آنها خود را کارمند رسمی راه آهن می دانند در حالیکه شرکت راه آهن اعلام کرده امکان بازگشت این افراد به راه آهن وجود ندارد. یاسری با اشاره به اینکه زیان ساختمان و تاسیسات برای شرکت بسیار زیاد بود، اظهار داشت: در سال گذشته ما 8 میلیارد و 900 میلیون تومان در این بخش ضرر دادیم و اگر به همین منوال ادامه می دادیم زیان ما در سال 92 به 11 میلیارد تومان می رسید اما پیش بینی می کنیم که سال دیگر زیان ما به صفر برسد و یا حتی سودده باشیم.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن