تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیام دهم فروردین مردم یزد از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قیام دهم فروردین مردم یزد از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است یزد - ایرنا - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: قیام مردم یزد علیه رژیم ستم شاهی از مقاطع مهم انقلاب اسلامی است و باید همیشه زنده بماند .


حجت الاسلام والمسلمین ˈ محمد فخرالدینی ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم دارالعباده در دهم فروردین ماه با قیام علیه حکومت شاه حماسه آفریدند .
وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت این روز بزرگ تاریخی با حضور اقشار مختلف مردم میثاق با اهداف و آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه است .
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت : مراسم یوم الله دهم فروردین فردا ( یکشنبه ) از ساعت هشت الی 10 صبح در مسجد روضه محمدیه ( حظیره ) برگزار می شود .
فخرالدینی گفت: در این مراسم که با حضور خانواده های شاهد و ایثارگران ، اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود حجت الاسلام والمسلمین ˈ راشد یزدی ˈ سخنرانی خواهند داشت .
وی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار یزد خواست تا در این مراسم بصورت گسترده شرکت کنند .ک3
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن