تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخت جمشید در صدر جذب بازدیدکنندگان نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تخت جمشید در صدر جذب بازدیدکنندگان نوروزی
کد خبر: ۳۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰ - 28 March 2014




ریس ستاد هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: مجموعه جهانی تخت جمشید بیشترین تعداد بازدیدکنندگان نوروزی در کشور را به خود اختصاص داده است.

مهران سوخکیان عصرجمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مجموعه جهانی تخت جمشید با 45 هزار و 432 نفر بازدید در روز هفتم فروردین ماه توانست رتبه نخست بازدیدکنندگان در کشور را به خود اختصاص دهد.


وی افزود: مجموعه حافظیه با 41 هزار و 930 و سعدیه با 33 هزار و 400 مورد بازدید کننده تا روز هفتم فروردین ماه بیشترین آمار بازدید در بین آثار تاریخی استان فارس را به خود اختصاص دادند.

سوخکیان بیان کرد: از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز هفتم فروردین جاری، در مجموع تعداد یک میلیون و 246 هزار و 469 نفر از اماکن تاریخی فرهنگی تخت پوشش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس بازدید کردند.

ریس ستاد هماهنگی خدمات سفر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ادامه داد: این میزان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

سوخکیان ادامه داد: همچنین در این مدت زمان، تعداد دو میلیون و 361 هزار و 884 نفرشب در هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، کمپ های نوروزی، کلاس های مدارس، منازل استیجاری، چادرهای مسافرتی، مهمانسرای ادارات، سالن های ورزشی و خوابگاه های دانشجویی در استان مستقر شدند.

وی عنوان کرد: در روز هفتم فروردین ماه سال 93 تعداد 425 هزار و 651 نفرشب در استان فارس اسکان یافتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن