تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820104396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق شعارهای امسال و اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق شعارهای امسال و اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم همگانی است تبریز- ایرنا - امام جمعه موقت تبریز گفت: تحقق شعار امسال و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیازمند عزم همگانی است.


حجت الاسلام علی حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ ˈ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید همه مردم و مسوولان با عزمی راسخ و تلاش وافر برای تحقق این امر بکوشند.
وی با اشاره به مناسبت های این ماه، دهم فروردین را یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی ذکر کرد و افزود: در این روز در سال 1358 تمام اقشار مردم ایران در همه پرسی برای تغییر رژیم ستمشاهی به نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) شرکت کردند.
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: مردم ایران با اکثریت قاطع 98 درصدی به جمهوری اسلامی رای آری داده و به خواسته امام راحل که ˈ جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیادˈ لبیک گفتند.
وی ادامه داد: به رغم تاکید امام راحل و رای قاطع ملت به جمهوری اسلامی، الان مشاهده می کنیم که دشمن هنوز دست بردار نبوده و خواهان حذف اسلام از این نظام است ولی به یاری خدا تا به امروز دشمنان نظام ناکام مانده اند.
امام جمعه موقت تبریز خاطرنشان کرد: به پشتوانه رای مردم به استقرار نظام جمهوری اسلامی و حمایت آنان از نظام، دوازدهم فروردین همان سال به عنوان روز جمهوری اسلامی نامگذاری شد که جزو ایام الله محسوب می شود.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) و مقارن بودن آن با آغاز سال جدید، اظهار امیدواری کرد: این تقارن باعث برکت برای جامعه و مردم بوده و امت مسلمان ایران با تاسی به یگانه بانوی اسلام و پیروی از رفتار مظهر ولایت مداری، عمل کنند.
امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر گرامیداشت روز شهادت دختر مکرم پیامبر اسلام و برگزاری باشکوه مراسم عزاداری بویژه در این ایام گفت: ما باید حرمت مقام و جایگاه ایشان را امروز و تا فرداهای آتی حفظ کنیم.
حجت الاسلام حاجی زاده اظهار کرد: فاطمه زهرا تنها یار ولایت و پشتیبان امامت نبوده بلکه جان خود را فدای راه پیامبر و ادامه اسلام کرد.
704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن