تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803062095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی به عزم جدی نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق اقتصاد مقاومتی به عزم جدی نیاز دارد یزد - ایرنا - نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری به عزم جدی نیاز دارد .


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ˈ محمد حسین حسین زاده بحرینی ˈ در گردهمایی تبیین اقتصاد مقاومتی یزد افزود: بهترین شیوه برای رشد همه جانبه کشور ما در شرایط حاضر همان شیوه ای است که رهبر معظم انقلاب به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح کرده اند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه ما برای رشد متوازن کشور سند چشم انداز 20 ساله را داریم و طبق این چشم انداز قرار است کشور ایران تا سال 1404 شمسی به عنوان قدرت اول اقتصادی منطقه مطرح شود که البته برای رسیدن به این جایگاه باید سعی کرد و برنامه ریزی دقیق نمود.
این مسئول خاطر نشان کرد: سند چشم انداز در خیلی از کشور ها وجود دارد که اگر بر طبق آن عمل کنند به اهدافشان می رسند .
بحرینی اظهار داشت: سند چشم انداز این کشور ها غالبا بر مبنای رشد کمی است ، بر خلاف ما که بر مبنای رشد رتبی است و ما باید در آن سال در عرصه های مختلف به رتبه اول برسیم.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به آیه 112 سوره مبارکه نحل اشاره کرد و گفت: در این آیه خدا بیان می کند که علت این دگرگونی و رسیدن به شرایط بد را کفران نعمت می داند و این که رفتار درستی نداشتند.
بحرینی افزود: اگر ما بخواهیم نیرومند ، مرفه و دارای ارزش های مادی و معنوی باشیم باید برنامه ریزی کنیم ، دقت در امور داشته باشیم، اسراف نکنیم و اقتصادمان را بر پایه درست قرار دهیم.
وی اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر از کشور های اسراف کار در تولید و مصرف است و بهره وری پایین است و در بکارگیری نهاده های تولید اعم از مواد خامف سرمایه های مادی و سرمایه های انسانی ضعف داریم.
این مسئول اظهار داشت: مردم هنوز فرهنگ مصرفشان درست نیست و لذا بجاست که مقام معظم رهبری به این موضوع ورورد پیدا کردند و راه حل این مشکلات را توجه به درون و اصلاح رفتارهای اقتصادی دانستند و اقتصاد مقاومتی را مطرح نمودند.
بحرینی تصریح کرد: برای رشد این کشور همه باید دست به دست هم بدهند، برنامه ریزان اقتصادی به صحنه بیایند ، مردم با فرهنگ درست مصرف آشنا شوند، روحانیون و مبلغین در انتقال پیام ها و معارف مربوطه تلاش کنند.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: همچنین دولت اسلامی از تولید کننده و مصرف کننده حمایت کند، نخبگان جامعه حساسیت موضوع را به مردم گوشزد کنند و مردم را به مشارکت فعال در این حرکت بزرگ ملی فرا بخوانند.
بحرینی افزود: تاریخ نشان داده اگر یک کار با مشارکت آحاد مردم انجام شود ما به اهداف می رسیم و در این عرصه روحانیون و مبلغین عزیز نقش بسزایی دارند.
این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: وقتی صحبت از اسراف می شود اکثر مردم به یاد اسراف در مصرف می افتند، اما به نظر من بزرگترین اسراف ها در کشور در بخش تولید است.
بحرینی گفت: اسراف در انرژی، آب، برق، سرمایه مالی، سرمایه انسانی ما باید بهره وری در تولید را بالا بیاوریم.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در این برهه زمانی گفت: ما در مواجهه با غرب لازم است به کمک آنها امیدی نبندیم و بر ارزش های ملی و معنوی خود تاکید کنیم.
این مسئول اظهار داشت: ما می توانیم با اتکای بر توانایی های خود و با نگاهی درون زا و برون نگر مشکلات عدیده سیستم اقتصادی خود را رفع کرده و کشور را به رفاه و پیشرفت برسانیم. بحرینی گفت: مطمئنا کشور ایران بعد از در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی نه تنها منزوی نمی شود بلکه به عنوان کشوری قوی و تولید کننده ارتباط اقتصادی و سیاسی خود را با جهان خارج بیشتر و بهتر خواهد کرد.
وی در پایان به مخاطبان توصیه کرد سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که اخیرا در 24 بند توسط مقام معظم رهبری صادر شده است مطالعه کنند و بر ارزش آن بیشتر واقف شوند.
گردهمایی « تبیین اقتصاد مقاومتی، اقتضای مبارزاتی » ویژه روحانیون و مبلغین در یزد به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و در محل مسجد روضه محمدیه این شهر برگزار شد.ک2
7536/1968
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن