تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی به عزم جدی همگان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق اقتصاد مقاومتی به عزم جدی همگان نیاز دارد یزد - ایرنا- یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یک عمل مهم و مقدس در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی به یک عزم جدی همگانی نیاز مبرم دارد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمد رضا فلاح زاده ˈ روز چهارشنبه طی سخنانی در یادواره شهدای فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: بنا بر توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری ، از مهمرین مسائل کنونی جامعه اسلامی موضوع اقتصاد مقاومتی و تلاش همگانی برای اجرایی شدن آن است .
وی خاطر نشان کرد: خروجی تمامی کارها و فعالیت ها و نوک پیکان در عرصه ها و بخش های مختلف و توسط افراد در سطح جامعه باید همان عملیاتی شدن اجرای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد .
استاندار سابق یزد تاکید کرد: همانطوریکه در طول هشت سال دفاع مقدس همه همت اقشار مختلف مردم موفقیت در این دفاع سرفرازانه ختم می شد در وضعیت کنونی باید تمامی افراد در هر پست و مقامی که هستند برای تحقق اقتصاد مقاومتی بکوشند .
فلاح زاده گفت: مهمترین مسئله امروز جامعه و کشور اسلامی ما اقتصاد مقاومتی است و انجام و تحقق آن سدی در برابر توطئه های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است .
یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ملت شجاع و ولایتمدار ایران اسلامی در طول دفاع مقدس تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کردند و قطعا با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی هجمه و فشارهای اقتصادی کفر جهانی نقش بر آب خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه عزت و سرفرازی میهن اسلامی در عرصه های مختلف مدیون ولایتمداری ، مقاومت و جانفشانی شهیدان بوده است تصریح کرد: قطعا در برهه کنونی نیز با اطاعت از منویات رهبری فرزانه و اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمنان خنثی می شود .
استاندار سابق یزد در ادامه از مسئولان اجرایی خواست تا با همکاری تمامی افراد و با برنامه مدون در راستای اهداف نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند .ک2
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن