تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802768809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ کار و کارآفرینی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ کار و کارآفرینی است ملایر-همدان -ایرنا-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی که سیاست های کلی آن از سوی رهبر معظم انقلاب به قوای سه گانه ابلاغ شد، نیازمند فرهنگ و کارآفرینی هستیم.


به گزارش ایرنا ˈعلی نعمت چهاردولیˈ روز پنجشنبه در همایش ملی نقش کارآفرینی در تحقق حماسه اقتصادی در شهرستان ملایر افزود: کارآفرینی امروز یکی از ضروری ترین مباحث در پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و از نیازهای اساسی کشور به شمار می رود.
وی اظهار داشت: تمام دشمنی غرب با ایران به دلیل باورها، ارزش های اسلامی و وجود نیروهای جوان و مستعد در کشور است که دانشمندان ایرانی امروز در قلب اروپا و آمریکا خودنمایی می کنند.
چهاردولی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بردن مغزهای متفکر ایرانی به خارج از کشور هستند، ادامه داد: نخستین اقدام آنها در این زمینه، از بین بردن فرهنگ کار در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا، اگر به دنبال حل مشکلات اشتغال در جامعه و تاثیر کارآفرینی بر تحقق حماسه اقتصادی هستیم، باید با فاصله گرفتن از واسطه گری به سوی تولید گام برداریم.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت افزود: وجود واسطه ها موجب ایجاد فاصله بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و دریافت پول بدون زحمت از سوی واسطه ها می شود و همین امر موجب افزایش گرانی و تورم در کشور شده است.
چهاردولی ،حرکت بسیجی گونه را مهمترین عامل در حل مشکلات اشتغال برشمرد و گفت: در کارآفرینی فکر دانشجویان باید پایان کار باشد و فکر آنها باید پس از پایان تحصیلات به کار تبدیل شود.
رییس دانشگاه پیام نور استان همدان نیز کارآفرینی را یکی از ارکان مهم هر کشوری برشمرد و افزود: با افزایش سالیانه میزان شغل های ایجاد شده در کشور، به طور حتم معضلات جوانان و مشکلات اجتماعی به شدت کاهش پیدا می کند.
ˈعلی حسین محمدظاهریˈ با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی طبق تاکید مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از زمانی در کشور آغاز شد که حرکت های غیر انسانی علیه دو سیستم بانک مرکزی و سیستم دارویی ما آغاز شد.
وی در عین حال پژوهش عمیق و گسترده را لازمه فهم و درک درست اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: درک اقتصاد مقاومتی برای کشور ما، یک مفهوم اقلیمی و کاربردی دارد که تحقق آن، نیازمند حرکتی بسیج گونه و بکارگیری سیستم و روشی کاربردی است.
وی خاطرنشان کرد: به طور حتم، با وجود رهبری توانمند و مدبر که همواره پیگیر امور هستند و دولتی که دور اندیش و متفکر است، به راحتی می توانیم اقتصاد مقاومتی را کاربردی کنیم.
محمدظاهری تاکید به توان داخلی و رفع موانع خارجی را دو رکن مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با پیروزی های بدست آمده در مذاکرات ژنو، به خوبی نشان داد که بر اوضاع خارجی مسلط است و توان بالایی در کاربردی کردن این امر دارد.
وی ادامه داد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به سه قوه توسط مقام معظم رهبری، راهکارهایی هم ارایه شده که نیاز است با بکارگیری از توان و ظرفیت بالای کشور و نیروهای جوان، در تحقق این امر مهم گارم برداریم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور مرکز ملایر نیز تلاش، کار و کوشش را نوعی جهاد در راه خدا دانست و بیان داشت: باید از هر طرح، ایده و مقاله ای برای اشتغال جوانان استفاده کنیم که اسلام به این امر بسیار سفارش کرده و باید دیگران را نیز در این مسیر هدایت کنیم.
حجت الاسلام عباسی ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، تحقق حماسه اقتصادی همانند حماسه سیاسی، نیاز به عزم ملی دارد و مسوولان باید با تلاش دو چندان، زمینه ها و بسترهای لازم را برای اشتغال جوانان مهیا کنند.
7528/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن