تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این راهکارها خلاقیت کودکتان را افزایش دهید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
با این راهکارها خلاقیت کودکتان را افزایش دهید
کودکانی که با جواب‌های سطحی قانع نمی‌شوند و به راحتی شکست را نمی‌پذیرند، افراد خلاقی هستند.
آزاده نجفی جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خلاقیت ترکیبی از قدرت ابتکار و انعطاف پذیری می‌باشد که در یک فرآیند ذهنی و در زمانی مشخص در کودکان دیده شده و می‌تواند به صورت کلامی و غیر کلامی(عینی یا ذهنی) نمایان شود.
 
وی به ویژگی‌های کودکان خلاق اشاره کرده و افزود: این کودکان با جواب‌های سطحی قانع نمی‌شوند و نسبت به آنچه می‌بینند و می‌شنوند و احساس می‌کنند، حساس هستند.  
 
نجفی ادامه داد: کودکان خلاق از آموختن و یادگرفتن لذت می‌برند، با آب و تاب حرف می‌زنند، به دقت به اشیای پیرامون خود نگاه می‌کنند و توانایی خلق بازی‌های جدید را دارند. شکست را به راحتی نمی‌پذیرند و در امور روز مره‌ی خود دقت و تفکر بالایی دارند.
 
وی تصریح کرد: برای پرورش خلاقیت در کودکان از برخورد نا شایست و تنبیه خودداری کنید و آن‌ها را مرتب مورد تشویق و ترغیب قرار داده و از سرزنش کردن بپرهیزید.
 
نجفی اظهار داشت: احترام به عقاید کودکان و عدم دخالت‌های بیش از اندازه در امور روز مره‌ی آن‌ها می‌تواند خلاقیت را در آنان افزایش دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: کودکتان را همیشه از یک مسیر به خانه نبرید و اجازه دهید اشیا را از نزدیک لمس نماید و در نظر داشته باشید تفریح و گردش و مسافرت می‌تواند در افزایش خلاقیت کودکان تاثیر گذار باشد.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن