تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801236629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه محصولات باغی در استان سمنان هشت درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمه محصولات باغی در استان سمنان هشت درصد افزایش یافت سمنان - ایرنا - مدیر گروه خدمات بیمه ای استان سمنان گفت: شش هزار و 482 هکتار از باغ های این استان در سال زراعی جاری بیمه شده است که نسبت به سال قبل 8 درصد رشد دارد.


ˈمحمدرضا کرم الدینˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد بیمه استان سمنان افزود: 20 هزار و 433 هکتار از مزارع تحت پوشش بیمه قرار گرفته است که بیش از 13 هزار هکتار آن مربوط به زراعت گندم است.
وی گفت: تاکنون 73 هزار و 262 راس دام سبک و سنگین و 223 و 139هکتار مراتع نیز بیمه شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز گفت: برای پوشش حداکثری بیمه، برنامه عملیاتی بیمه بخش کشاورزی برای سال آینده طراحی و تدوین شود .
ˈسیدمجید موسویˈ بر تهیه برنامه عملیاتی بیمه برای سال آینده در همه بخش ها و سطح انتظار پوشش بیمه ای در حوزه های زراعت، باغ، دام، مرتع و ... تاکید کرد.
وی به پرداخت خسارت به بهره برداران بر اساس نظر کمیته تعیین خسارت در استان سمنان تاکید کرد و خواستار تهیه تقویم آموزشی سال آینده در مبحث بیمه، اطلاع رسانی اسامی شرکت های و بیمه گرها به بهره برداران، تهیه طرح افت لاشه بر اثر خشکسالی، پیشنهاد پوشش بیمه برای بره و بزغاله کمتر از سه ماه، بررسی عوامل موثر بر بخش برای کاهش خسارت و برنامه ریزی برای افزایش سطوح بیمه شد.
ˈاحمد طاهریˈ مدیر کل دفتر مدیریت بحران استان سمنان نیز در این نشست گفت: یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار در خسارت وارده در منطقه بیارجمند و رضاآباد و دام های منطقه مسائل بهداشتی اماکن دامی است که باید با تعامل، همفکری و اندیشیدن تمهیدات لازم برای بازسازی و نوسازی این اماکن در محل مربوطه و براساس سطح موجود اقدام شود.
در این نشست اتخاذ تمهیدات لازم برای بازسازی و نوسازی اماکن دامی منطقه بیارجمند در قالب یک طرح اجرایی، پیگیری موضوع خسارت ناشی از وحوش به مزارع و باغ ها، رسیدن به سطوح مورد انتظار در پوشش بیمه ای، توجه به مسائل پیشگیری در برنامه های آموزشی، نحوه بیمه میش باردار، بره و بزغاله زیر سه ماه مورد تاکید اعضا قرار گرفت.ک/2
599/608
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن