تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین پرواز هوایی در مسیرهای داخلی 28 اسفند ماه به ثبت رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیشترین پرواز هوایی در مسیرهای داخلی 28 اسفند ماه به ثبت رسید تهران - ایرنا - معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور گفت: با انجام 541 سورتی پرواز، بیشترین پروازهای هوایی در مسیرهای داخلی در روز 28 اسفند ماه سال 92 به ثبت رسید.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، ابراهیم شوشتری افزود: این تعداد پرواز در مسیرهای داخلی در مقایسه با روز 28 اسفند ماه سال 91 بیش از 9 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با اشاره به تعداد پروازهای هوایی در مسیرهای خارجی در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: طی روزهای 28 و 29 اسفندماه سال 92 در مجموع، انجام 363 پرواز در مسیرهای خارجی به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال 91 این رقم حدود 65 درصد رشد نشان می دهد.
شوشتری از رشد چشمگیر پروازهای بین المللی در دور نخست سفرهای نوروزی از 25 اسفند 92 لغایت چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت، با انجام دو هزار و 536 پرواز خارجی در دور نخست سفرهای نوروزی، پروازهای بین المللی از طریق فرودگاه های کشور با 5/44 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو شد، ضمن اینکه پروازهای داخلی نیز با افزایش 8/8 درصدی به چهار هزارو 264 پرواز رسید.
وی یادآورشد: در مجموع پروازهای داخلی، عبوری، بین المللی و سایر، 11 هزار و 624 پرواز در سطح فرودگاه ها و آسمان کشور انجام شده است و بر این اساس با رشد 5/10 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه بودیم.
به گفته معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور، میزان پروازهای عبوری طی این مدت چهار هزار و 593 پرواز بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7/0 درصد کاهش نشان می دهد.
اقتصام(1)1108**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن