تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند گلایدر فرودگاه کیش به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند گلایدر فرودگاه کیش به بهره برداری رسید کیش- ایرنا- مدیرکل فرودگاه کیش گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی، باند گلایدر این فرودگاه بین المللی برای انجام پروازهای تفریحی به بهره برداری رسید.


ˈمحمدباقر قاسم زادهˈ روز چهارشنبه افزود: این باند به طول یکهزار و 500 متر و عرض 30 متر به منظور پرواز جایروکوپتر و کایت موتوردار از ابتدای امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی تأکید کرد: باند مذکور به محلی برای تفریح گردشگران و انجام پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس تبدیل شده که این امر موجب توسعه بیشتر گردشگری در جزیره کیش می شود.
این باند در سال های قبل بلا استفاده رها شده بود اما امسال توسط بخش خصوصی عملیاتی شد تا پذیرای گردشگران و علاقه مندان به پرواز باشد.
قاسم زاده همچنین از احداث باغ گل طبیعی و آب نما در مبادی ورودی و خروجی ترمینال فرودگاهی کیش خبر داد و افزود: 130 مترمربع از بنای قدیمی تخریب و به فضای سبز و باغ گل تبدیل شد.
وی به حضور و بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از فرودگاه کیش و دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز اشاره کرد و گفت: ایشان ضمن بازدید از مراحل مختلف توسعه ترمینال ها با همکاری واحدهای عملیاتی نیز دیدار کرد.
مدیرکل فرودگاه کیش خاطر نشان کرد: سالانه بیش از 21 هزار پرواز در این فرودگاه انجام می شود که کیش را در زمره پرترافیک ترین فرودگاه های کشور قرار می دهد.
قاسم زاده از جابجایی دو میلیون و 700 هزار مسافر در طول سال در فرودگاه بین المللی کیش نیز خبر داد.
9102**668**1504
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن