تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین پارک شهر کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین پارک شهر کیش در زمینی به مساحت 10 هکتار به بهره برداری رسید کیش - ایرنا - نخستین پارک شهر جزیره کیش در زمینی به مساحت 108 هزار مترمربع (10/8 هکتار) مجهز به فضاهای سبز و بازی و دریاچه مصنوعی همزمان با دومین روز از سال 93 با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: این پارک در گذشته بصورت متروک رها شده بود ولی توانستیم با سه ماه کار و تلاش شبانه روزی فضای مفرحی برای پر کردن اوقات فراغت کیشوندان و گردشگران ایجاد کنیم.
ˈبهبود بهی زادیˈ شنبه شب در حاشیه آیین افتتاح این پارک در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پارک علاوه بر فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، فضاسازی مناسبی برای استفاده معلولان نیز صورت گرفته و چندین المان نیز نصب شده است.
وی تاکید کرد: 45 درصد مساحت این پارک فضای سبز است ضمن اینکه آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده است تا در مدت حضور و گردشگر در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند.
بهی زادی اظهار کرد: دریاچه مصنوعی ایجاد شده در پارک اولین دریاچه بزرگ کیش است که در آن 20 تا 30 قایق پدالو به آب انداخته شده تا خانواده ها در فضایی آرام به تفریح بپردازند.
به گفته وی، برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان را طوری طراحی کرده ایم که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت و مردم می توانند از این فضاها در ایام گرم سال استفاده بهینه داشته باشند.
وی یادآور شد: تعمیر و مرمت بیت العباس در انتهای پارک و ایجاد یک سقاخانه در مقابل این بیت و ایجاد غرفه هایی برای عرضه محسولات فرهنگی و هنری هنرمندان جزیره از برنامه های آینده برای توسعه پارک شهر کیش است.
بهی زادی گفت: ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است.
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن