تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت شهرداري سرمايه گذاري بر روي نمادها و نهادهاي فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۲۶ب.ظ)
شهردار مشهد با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ عنوان کرد؛ رسالت شهرداري سرمايه گذاري بر روي نمادها و نهادهاي فرهنگي است شهردار مشهد با اشاره به نامگذاري سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ گفت: رسالت شهرداري در حوزه فرهنگ سرمايه‌گذاري بر روي نمادها و نهادهاي فرهنگي در شهر است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، سيد صولت مرتضوي با بيان اين مطلب در جريان ديد و بازديد نوروزي در جمع کارکنان اداره رسانه شهرداري اظهار کرد: رسيدگي مطلوب به سيما و منظر شهر در حيطه فعاليت‌هاي شهرداري، بنا نهادن زيرساخت‌ها و ستون‌هاي استوار و سرمايه‌گذاري بر روي نمادها و نهادهاي فرهنگي، وظيفه شهرداري در حوزه فرهنگ است.
وي با اشاره به برداشت‌هاي جزيي از مقوله فرهنگ خاطر‌ نشان کرد: فرهنگ به معني تعلق به آداب اسلامي و انساني، عمل به قوانين و حل مشکلات مردم است و در شکل عام به مجموعه بايد و نبايدهايي که در جامعه انجام مي‌گيرد، اطلاق مي‌شود.
شهردار مشهد با تاکيد بر لزوم فاخر بودن فرهنگ اظهار کرد: فرهنگ يعني ترويج اخلاق اسلامي، دستگيري از نيازمندان، انقطاع از چسبيدگي به دنيا است و در واقع فرهنگ از خود گذشتن براي ديگران، احترام به ارزش‌هاي پسنديده جامعه، ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين شهروندان و توجه به اشتغال آنان است.
مرتضوي ادامه داد: البته تحقق اين امر عزم ملي را مي طلبد و به عبارت ديگر مي‌توان گفت فرهنگ يعني دست در دست هم دهيم به مهر/ ميهن خويش را کنيم آباد.
وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش به موضوع مديريت جهادي اشاره کرد و گفت: مديريت جهادي بدان معني است که کار را براي رضاي خداوند انجام دهيم و به عاقبت آن بيانديشيم.
شهردار مشهد با بيان اينکه مديريت جهادي به معناي عشق به کار و ارباب رجوع است اضافه کرد: مديريت جهادي به معناي انجام کار با مطالعه دقيق، استفاده از حداکثر منابع و به ثمر رساندن امورات است.
مرتضوي با بيان اينکه براي تحقق مديريت جهادي بايد نگاه اقتصادي ويژه‌اي داشته باشيم گفت: بايد درآمدهاي پايداري که با نوسانات و فراز و نشيب‌ها دچار محدوديت نشود ايجاد کنيم يعني درآمدي که به منابع داخلي اتکا دارد و از مولفه‌هاي اقتصاد مقاومتي است.
وي تاکيد کرد: همچنين در حوزه اقتصادي، هزينه‌ها بايد ماندگار شود و کسي که هزينه مي‌کند بايد بين خود و خداي خود حجت شرعي داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن