تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816304382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپیدان ، نگین سبز سرزمین پارس به روی میهمانان نوروزی آغوش گشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپیدان ، نگین سبز سرزمین پارس به روی میهمانان نوروزی آغوش گشود شیراز - ایرنا ، شهرستان سپیدان ، نگین سبز سرزمین پارس با مناظر دل انگیز و مواهب طبیعی کم نظیر به روی میهمانان نوروزی آغوش گشوده است .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسوول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سپیدان با اعلام آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت : این شهرستان ، فرش سبز طبیعت را مهیای قدوم تمامی هموطنان نموده و در این راستا ویژه برنامه های نوروزی خاصی تدارک دیده شده است .
علی اکبر صادقی ادامه داد : یکی از جاذبه های اصلی این شهرستان در این فصل ˈپیست اسکی پولادکف وتربیت بدنیˈ است که با امکانات قابل توجهی آماده استقبال ازمسافران نوروزی می باشد و دارای تله کابینی است که از نظر طول مسیر ، رتبه دوم را در کشور دارا می باشد و این ویژگی در کنار وجود هتل چهارستاره ممتاز در این شهرستان باعث می شود که همه ساله ، مسابقات بین المللی دراین پیست برگزار شود .
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان سپیدان افزود : همچنین بلندترین آبشارخاورمیانه درروستای مارگون با مناظری کاملا استثنایی قرار دارد که شاخصه اصلی این آبشار این است که دربالای آن هیچ رودی جاری نیست وتمامی آب آبشار از دل سنگ و بصورت چشمه و پرتابی از ارتفاعی حدود100متربه دره ای زیبا می ریزد و با تجهیز و نظارت منازل استیجاری در این روستای زیبا ، آماده استقبال ازهموطنان عزیز هستیم.
صادقی با اشاره به برنامه های متنوع و جالب فرهنگی تدارک دیده شده در این شهرستان برای مسافران نوروزی بیان کرد : مراسم تحویل سال نو با گرامی داشت یاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا ( س ) با اقامه نماز و گلباران قبور پاک شهدای شهرستان و با حضورامام جمعه ، تنی چند از مسولان و مردم شهراردکان درگلزارشهدای این شهرستان برگزار شد .
وی ادامه داد : نمایشگاهی باعنوان فرهنگ عشایرلرزبان درتفرجگاه چله گاه شهرستان برگزارگردیده که در این نمایشگاه لباس و فرهنگ جوامع محلی به صورت نمادین به نمایش درآمده است .
مسوول میراث فرهنگی سپیدان افزود : تابلوهایی با عنوانˈ آیا می دانید؟ ˈ که درآن اطلاعات مربوط به مفاخر شهرستان و جاذبه های گردشگری شهرستان سپیدان درج گردیده دربولوار ورودی جهت آشنایی مسافران نصب گردیده است .
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان ارسنجان افزود : اماکن اقامتی جهت اسکان مسافران در این شهرستان از قبل تدارک دیده شده و چهارکمپ استقبال و بدرقه ازمسافران نوروزی نیز درورودی وخروجی های شهر مستقر شده که با اهدای گل وپذیرایی چای کوهی وگیاهان دارویی و بسته های فرهنگی شامل حلوا سیاه (سوغات مشهورسپیدان) و بروشور و کتابچه ای مفید به عنوان فرهنگ شهروندی ودیگر اطلاعات گردشگری واقلام فرهنگی رسم میزبانی رابا لباس محلی شهرستان به جا آورده ودرخروجی های شهرستان هم کمپ های انتظامی وشهرداری ها اطلاعات لازم سفر را با دعای سفر به میهمانان خودعرضه می دارند.
صادقی در پایان خاطر نشان کرد : با فعال سازی دفتراطلاع رسانی گردشگری درشهرستان سپیدان وارایه اقلام فرهنگی ونقشه وبروشور ،مسافران ، سفرراحت تر وامن تری را تجربه می کنند.
شهرستان سپیدان در فاصله 100 کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار دارد. ک/3
677/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن