تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815184302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه تمايلي به ماندن در گروه 8 ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۱۹ب.ظ)
سرگئي لاوروف: روسيه تمايلي به ماندن در گروه 8 ندارد وزير امور خارجه روسيه اعلام کرد در صورتي که گروه 7 روسيه را از عضويت در جي 8 منع کنند، مسکو نيز تمايلي به ماندن در اين گروه ندارد
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، سرگئي لاوروف، وزير امور خارجه روسيه در خصوص تصميم 7 کشور صنعتي براي حذف روسيه از گروه 8 گفت: روسيه به گروه 7 نمي‌چسبد.
بر اساس اين گزارش وزير امور خارجه روسيه افزود هيچ کس حق ندارد کشوري را از عضويت در گروه 8 منع کند.
به دنبال اقدام روسيه مبني بر الحاق کريمه به خاک کشورش 7 کشور صنعتي تصميم گرفتند که روسيه را از اعضويت در گروه 8 منع کنند.
آمريکا و اتحاديه اروپا تحريم هاي اقتصادي و مسافرتي عليه روسيه در نظر گرفته اند، ولي تحليلگران مي گويند به نظر نمي رسد تحريم هاي کنوني، تصميم روسيه در مورد کريمه را عوض کند.
رهبران آمريکا، آلمان، انگليس، فرانسه، کانادا، ايتاليا و ژاپن ديروز و امروز (4 و 5 فروردين) در لاهه گردهم آمده اند تا درباره راههاي جلوگيري از ادامه جاه طلبي هاي مسکو و اطمينان خاطر دادن به متحدانشان در منطقه رايزني کنند.
اقدام روسيه در کريمه موجي از نگراني برانگيخته که دامنه آن اعضاي اتحاديه اروپا و ناتو را هم تکان داده است.
روسيه با منضم کردن کريمه به خاک خود، موجب بزرگترين مناقشه ميان مسکو و غرب شده و مناسبات و همکاري اقتصادي و ديپلماتيک ميان دشمنان دوران سرد را برهم زده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن