تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراری کشیک های نوروزی در دادسراهای آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان شیرعلیزاده خبر داد:
برقراری کشیک های نوروزی در دادسراهای آبادان
آبادان - خبرگزاری مهر: دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب آبادان از برقرار کشیک های نوروزی دادسراهای آبادان خبر داد.



احمد شیرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این کشیک ها قضات، نیروهای اداری و ضابطان مورد نیاز به منظور رسیدگی به مسائل قضایی مرتبط  حضور دارند.

وی با اشاره به آمادگی 100 درصد نیروها افزود: مسائل به طور سریع مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند.

شیرعلیزاده با بیان اینکه هماهنگیهای لازم به ادارات مرتبط همچون اداره ثبت اسناد و زندان به منظور همکاری و هماهنگی با  قاضی و سایر همکاران کشیک انجام شده است، اظهار کرد: در هنگام نیاز به پذیرش و انجام امور مربوطه تمامی امور و واحدهای مرتبط به جهت سهولت و تسریع در کار وارد عمل شده و به انجام امور محوله می پردازند.

دادستان دادسراهای عمومی و انقلاب آبادان از میهمانان و مسافران نوروزی خوسات تا با توجه به فعالیت نیروهای کشیک دادسراهای عمومی و انقلاب در صورت مواجه با مسئله و یا مشکلی مراتب را از مبادی قانوین آن پیگیری کنند و از هرگونه مجادله و درگیری با افراد آسیب رسان به طور جدی خودداری کنند.

شیرعلیزاده با تاکید بر وجود آمادگی کامل در میان نیروهای دستگاه قضایی تصریح کرد: مشکلی در خصوص خلاء واحدهای مربوطه به هیچ وجه وجود ندارد.

وی خطاب به شهروندان آبادانی یادآور شد: شهروندان به هنگام خروج و ترک منزل مسائل ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند و از نگهدای اشیای قیمتی و وجه نقد در منزل به طور جدی پرهیز کنند.

شیرعلیزاده در توصیه ای به میهمانان نوروزی از آنان خواست تا ضمن رعایت مسائل ایمنی و ترافیکی به ویژه در جاده ها در صورت مواجهه با مشکل و یا حادثه ای از مجادله و درگیری با یکدیگر خودداری کنند.

به گفته وی در بسیاری از موارد درگیری افراد با یکدیگر مسئله ای را که می شود به صورت منطقی و مناسب حل و فصل کرد را به صورت پیچیده و مشکلی حاد در می آورند که این کار بسیار ناخوشایند برای طرفین درگیری خواهد بود.
 


۱۳۹۳/۱/۴ - ۱۳:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن