تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکان: راستگویی وامانت داری وجه مشترک اقتصاد و فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترکان: راستگویی وامانت داری وجه مشترک اقتصاد و فرهنگ است تبریز - ایرنا - مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: راستگویی، امانت داری و وفای به عهد وجه اشتراک اقتصاد و فرهنگ است.


اکبر ترکان روز یکشنبه در جریان سفر به منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در جمع خبرنگاران، با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط رهبرمعظم انقلاب تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و همت جهادی، افزود: رهبرمعظم انقلاب مدیریت جهادی و عزم ملی را لوازم تحقق اقتصاد و فرهنگ و اهداف آن قلمداد کرده اند که باید همگان در جهت تحقق توصیه های ایشان وارد میدان شوند.
وی گفت: اما همیشه و هر سال شاهد هستیم فرمایشات رهبری توسط دیگران تکرار می شود، در حالی که این شعارها نیاز به عمل دارد نه تکرار و بازگویی.
ترکان ادامه داد: وظیفه ما رهنمود دادن و تکرار منویات رهبری نیست، بلکه مدیران دولتی وظیفه عملیاتی کردن این رهنمودها را دارند.
وی گفت: در غیر این صورت در پایان سال با محقق نشدن شاخص ها و رویکردها روبرو خواهیم شد که این برای کشور خسران خواهد داشت.
ترکان ابراز امیدواری کرد با تلاش همگانی در فضای کسب و کار شعار سالجاری ترویج و تحقق عینی یابد و در این راستا باید تلاش کنیم مدل های کاری آنرا در مناطق آزاد الگوسازی نماییم.
به گزارش ایرنا، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، همچنین از انجام تلاش های سیاسی برای بازگشایی مسیر ریلی آذربایجان و ارمنستان برای استفاده از ظرفیت ترانزیت بین المللی خبر داد.
ترکان با بیان اینکه جنگ ارمنستان و جمهوری آذربایجان باعث اصلی رکود اقتصاد در جلفا شده است، گفت: کریدور شمال - جنوب قابلیت حمل و نقل عظیمی دارد و امکان فعال شدن کریدور شرق و غرب را داشته و ما را به بنادر دریای سیاه وصل کرده و از طریق پوتی و باتومی به روسیه و اروپا متصل می شود.
وی افزود: تلاش می کنیم برای بازگشایی مسیر ریلی ارمنستان و آذربایجان به توافق برسیم که در این صورت منطقه آزاد ارس جهش اقتصادی جدیدی را تجربه خواهد کرد.
7236/587/ 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن