تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت فرهنگ کار و تلاش از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه درلرستان تقویت فرهنگ کار و تلاش از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است خرم آباد – ایرنا – نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: تقویت فرهنگ کار و تلاش از الزامات مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و استان است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و تبریک سال نو افزود: یکی از اقداماتی که در راستای صیانت از فرمایش های مقام معظم رهبری می توان انجام داد اقتصاد مقاومتی است وبرای حفظ این نظام و دستاوردهای آن راهی جز اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.
وی بابیان اینکه لازمه پیشرفت جامعه توجه به اقتصاد مقاومتی است افزود: دشمنان تهدیدها و تحریم های اقتصادی را در مقابل نظام به کار می گیرند و برای مقابله با این اقدامات باید سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا شود.
وی با بیان اینکه یکی از پایه های نظام مساله اقتصاد است لذا باید اقتصاد را قوی کنیم، ادامه داد: دشمن تهدیدهای اقتصادی شکننده ای را علیه انقلاب اسلامی به کار می برد که در مقابل ما هم باید به اقتصاد خود بها دهیم و به اقتصاد مقاومتی بپردازیم.
وی با تاکید بر بومی سازی اقتصاد مقاومتی در لرستان نیز گفت: اقتصاد مقاومتی در استان باید در سال آینده همزمان با سراسر کشور اجرایی شود تا بتوانیم در این زمینه شاهد پیشرفت استان باشیم.
وی به پرهیز از اسراف ، استفاده از ظرفیت جوانان و پرهیز از افراطی گری و طایفه گری تاکید کرد و گفت: افراطی گری و طایفه گری مانع رشد و توسعه استان می شود، امکانات را به هدر می دهد، توان را ضعیف کرده و فقر و محرومیت را برای مردم به دنبال می آورد.
وی با تاکید بر بهره وری صحیح از آب ،آبی کردن زمین های کشاورزی و ایجاد تغییرات در بذور کشاورزی اظهار داشت: باید از ظرفیت کشاورزی استان برای رونق اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی استفاده شود که در این راستا ضروری است در زمینه آبی کردن زمین های کشاورزی لرستان یک حرکت جهادی صورت گیرد.
وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری مسوولیت صیانت از انقلاب اسلامی را برعهده دارد و به خوبی از انقلاب حفاظت و صیانت کرده به نحوی که ایستادگی مقام معظم رهبری مقابل تهدید های دشمنان همواره موجب روشنگری شده است.
وی تصریح کرد: : رهبر معظم انقلاب به موقع سیاست گذاری و هدایت و رهبری می کند و عامل وحدت جامعه است و همه بر محور ایشان فعالیت می کنند که این نمونه بارز ولایت و رهبری است.
7269/1625
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن