تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتين: هنوز آمريكا را تحريم نكرده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پوتين: هنوز آمريكا را تحريم نكرده‌ايم
کد خبر: ۳۸۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲ - 21 March 2014


رئیس جمهوری روسیه گفت که کشورش تاکنون تحریم‌های انتقامجویانه علیه آمریکا وضع نکرده است.

به گزارش العالم، "ولادیمیر پوتین" روز جمعه در نشت شورای امنیت ملی روسیه اظهار داشت: مسکو تا این لحظه از اعمال تحریم های انتقامجویانه علیه آمریکا و وضع قانون لزوم گرفتن ویزا از سوی شهروندان اوکراینی برای ورود به روسیه خودداری کرده است.

وی تصریح کرد: معتقدم که نیاز است تا از اقدامات انتقامجویانه در مقابل تحریم های آمریکا و وضع قانون لزوم گرفتن ویزا از سوی شهروندان اوکراینی برای ورود به روسیه خودداری شود؛ زیرا اگر قانون لزوم گرفتن ویزای ورود را به اجرا دربیاوریم میلیون ها نفر از شهروندان بی گناه اوکراین که زندگی ساده‌ای دارند و در روسیه برای کسب اندکی پول برای خانواده‌های خود کار می کنند، زیان خواهند دید.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز در این نشست گفت: مسئولان اوکراینی درخصوص روابط خود با روسیه پیام های ضد و نقیضی می فرستند؛ خصوصا در زمینه لغو یا تعلیق مشارکت خود در کشورهای مستقل مشترک المنافع.

وی افزود: اوکراین قصد دارد که قانون لزوم گرفتن ویزا از سوی شهروندان روسی برای ورود به اوکراین را وضع کند که در صورت اجرای این امر، ما نیز پیشنهادهای خود را ارایه خواهیم کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن