تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران آغاز شد گچساران - ایرنا - طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران روز پنجشنبه و در آستانه آغاز تعطیلات نوروز 93 برای ارایه خدمت به مسافران و امدادرسانی های احتمالی آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر گچساران در آیین آغاز این طرح، گفت: برنامه های جمعیت هلال احمر این شهرستان بر اساس تقویم هلال احمر کشور تا پایان تعطیلات نوروزی و با بکارگیری امکانات و ظرفیت های تخصصی امدادگران اجرا می شود.
احمد فتحی افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گچساران شامل راهنمای میهمانان و امدادرسانی به مسافران در راه مانده و یا هنگام بروز حوادث احتمالی در جاده های ارتباطی این شهرستان بوده و برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.
وی بیان کرد: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی گچساران دو تخته چادر امدادی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان برپا شده که داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان به طور روزانه در این چادرها حضور دارند و اقلام فرهنگی و جزوه اطلاعات را در اختیار میهمانان قرار می دهند.
فتحی اظهار کرد: علاوه بر این سه پایگاه امدادرسانی جاده ای با تجهیزات لازم و آمبولانس در محور های ارتباطی گچساران - بی بی حکیمه (س)، گچساران - بهبهان و گچساران - باشت مستقر شده که در هر یک از این پایگاه ها تیم امدادی و پزشک اورژانس حضور دارند.
وی عنوان کرد: به منظور تامین نیروهای این مراکز از امدادگران مجرب و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران استفاده می شود که در ایام تعطیلات نوروز 93 بیش از 100 نفر با این نهاد همکاری دارند.
فتحی ابراز داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر گچساران به منظور ارایه خدمات انسان دوستانه وارد این عرصه شده اند.
وی افزود: 10 تخته چادر جمعیت هلال احمر گچساران در مبادی ورودی شهر دوگنبدان در ایام نوروز 93 استقرار می یابد.
فتحی گفت: این چادرها شامل چادر راهنمای نوروزی، پاسخگویی به مسافران، نماز، ایستگاه سلامت و اسکان گردشگران است.
وی بیان کرد: 80 تخته چادر برای اسکان میهمانان نوروزی مناطق مختلف شهرستان گچساران از جمله بوستان ها و حرم بی بی حکیمه (س) برپا شده است.
7461/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن