تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در خراسان رضوی آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در خراسان رضوی آغاز شد مشهد - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه در محورهای ارتباطی این استان آغاز شد.


دکتر سید مجتبی احمدی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای این طرح 38 پایگاه امداد و نجات در محورهای این استان و نقاط حادثه خیر مستقر شده اند.
وی اظهار داشت: این تعداد پایگاه شامل 22 پایگاه ثابت، 14 پایگاه موقت و دو پایگاه سیار می باشند.
وی گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی در محورهای ارتباطی از 26 اسفند ماه جاری آغاز و تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی بیان کرد: در مدت اجرای این طرح دو هزار و 725 نفر روز معادل 750 نیروی امدادی به مسافران و حادثه دیدگان حوادث احتمالی خدمات امداد و نجات ارایه می دهند.
احمدی افزود: علاوه بر این یک فروند بالگرد امدادی به صورت آماده باش ، خدمات امدادی را ارایه خواهد داد.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ارایه کمک های اولیه، جستجو و نجات، انتقال مصدومان و اسکان و تغذیه اضطراری از جمله وظایف نیروهای هلال احمر است.
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در سال گذشته 34 پایگاه در محورهای استان مجری طرح امداد و نجات نوروزی بودند.
وی افزود: امسال برای نخستین بار در کنار استقرار پایگاه های امداد و نجات در محورهای استان، طرح دوستدار کودک نیز در این پایگاهها اجرا می شود تا فضای شاد و با نشاطی برای کودکان و محلی برای استراحت مسافران فراهم شود و از خستگی رانندگان و بروز حوادث جاده ای نیز پیشگیری گردد./3
7496 /664
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن