تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر مشهد هر ساله خواستگاه تحولات عظيم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۳۴ب.ظ)
مدير مسوول روزنامه اعتماد: شهر مشهد هر ساله خواستگاه تحولات عظيم است مشهد ساليانه 30 ميليون مسافر دارد؛ بنابراين لازم است که اين شهر، آرامش و آسايش زوار را فراهم ‌کند که تاکنون در اين خصوص اقدامات مناسب و مطلوبي نيز صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمويم شهرداري مشهد، الياس حضرتي بيان کرد: هر بار که به شهر مشهد سفر مي‌کنم اين شهر زيباتر مي‌شود و هر بار پروژه‌هاي عظيم‌تر و تحولات ويژه‌اي رخ مي‌دهد و از اين بابت که پايتخت ايران و قلب ايران شهر مشهد است، بسيار خوشحال هستم.
وي ادامه داد: هر اندازه مشهد زيباتر و مدرنتر باشد، شيعياني که از سراسر دنيا به اين شهر سفر مي‌کنند به خودشان مي‌بالند و از اين شهر الگو مي‌گيرند.
مديرمسوول روزنامه اعتماد تصريح کرد: مشهد ساليانه30 ميليون مسافر دارد بنابراين لازم است که اين شهر به لحاظ اعتقادي، آرامش و آسايش زوار را فراهم ‌کند که تاکنون در اين خصوص اقدامات مناسب و مطلوبي نيز صورت گرفته است.
حضرتي در ادامه درخصوص الزامات شهر مشهد براي تبديل شدن به پايتخت فرهنگي جهان اسلام گفت: براي تحقق اين مهم به معناي واقعي، در کنار مسوولان و مردم، بخش قابل توجه‌اي از وظايف به عهده مجموعه دولت است.
وي ادامه داد: تک تک وزارتخانه‌ها بايد يک فايل ويژه براي مشهد داشته باشند چرا که مشهد در کنار وسعت بالا و جمعيت آن داراي عمق معنويت و اعتقادات مذهبي است.
مديرمسوول روزنامه اعتماد با تاکيد بر اينکه بايد نگاه فراملي به مشهد شود، تصريح کرد: همانطور که تمام ابعاد و موضوعات شهر کربلا براي ما داراي اهميت است مشهد نيز براي همه شيعيان جهان از اهميت ويژه اي برخوردار است بنابراين ضرروت دارد که به مشهد به عنوان شهري فراملي توجه شود.
حضرتي در ادامه با تاکيد بر لزوم تحقق مديريت واحد شهري در کشور بيان کرد: در تمام کشورهاي پيشرفته همه ابعاد و حوزه‌هاي شهر مانند آموزش و پرورش، دادگاه‌هاي شهري و ... توسط شهردار مديريت مي‌شود در حالي که اين موضوع در شهرهاي ايران مديريت‌هاي متعددي دارد.
وي ادامه داد: شهر تنها ساخت اتوبان و بزرگراه نيست بلکه ايجاد فرهنگ زندگي کردن، فضاي معنوي و... نيز از اهميت ويژه اي برخوردار است.
مديرمسوول روزنامه اعتماد تصريح کرد: در مسير تحقق مديريت واحد شهري در ايران بايد مجلس شوراي اسلامي قانونگذاري کند و در کنار اين مهم، فرهنگ آن نيز ايجاد شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن