تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 93، سال رشد و تعالي استان قم خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۸ب.ظ)
پيام استاندار قم به مناسبت نوروز 93 سال 93، سال رشد و تعالي استان قم خواهد بود استاندار قم با صدور پيامي ضمن تبريک عيد نوروز اظهار داشت: اميدوارم سال 93، سالي پربار و با بركت توأم با عزت و اقتدار روزافزون براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف و رشد و تعالي استان قم باشد.
به گزارش خبرگزاري موج‏، در اين پيام آمده است:
«يا مقلب القلوب والابصار» «يا مدبر اليل و النهار» «يا محول الحول و الاحوال» «حول حالنا الي احسن الحال»
در آستانه فصل شکوفايي و آغاز رويش در طبيعت و بهار دل و جان انسانها و با دلي آكنده از غم و اندوه شهادت جانسوز ام ابيها، كوثر رسول الله، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله عليها) به استقبال سال نو مي رويم.
بهار، آغازي براي اعتدال، طراوات، نشاط و شادابي و يکي از باشکوه ترين جلوه هاي ربوبيت در جهان هستي است که با تماشاي آن، مي توان نقبي به عالم معنا زد و راهي به سوي خدا يافت و نوروز، عيد شکوفايي، پويايي، بالندگي، نوخواهي و نوانديشي است كه با فراخواندن انسان به تحول دروني و با تقديم طبيعت شكوفا و دل انگيز به جهانيان، معناي واقعي تعبير" الي احسن الحال" را در منظر همگان به تماشا مي گذارد و اين تعبير، مصداق بارزي از جامعيت دين مبين اسلام در بحث رشد و كمالات انساني است. تحول در احوالات آنگاه رخ مي نمايد که قلب ها به يقين و ديدگان به بصيرت نائل آيند و بهار فرصتي است تا آنان که اهل تأمل اند، دريابند بايد به آنچه در پيش روست يقين داشت و از گذشته ها، به بصيرت ناب رهنمون شد و اين گونه است که در بيان صادق آل محمد عليه السلام آمده است: «نوروز روزي است که در آن خداوند از بندگان خويش پيمان گرفته است تا خدا را بپرستند و به پيامبران و امامان ايمان بياورند».
ايران اسلامي در سال 92، با عنايت خداوند متعال، در سايه زعامت خردمندانه و حكميانه رهبر فرزانه انقلاب، همت و تلاش جهادي مسؤلان و بصيرت و هوشمندي ملت بزرگ، در عرصه هاي مختلف داخلي و بين المللي، خوش درخشيد. سالي كه ملت بزرگ و حماسه ساز ايران در لبيك به فرامين رهبري معظم و استمرار بخشي به روند رو به جلو كشور در مواجهه با ترفندهاي سياسي و اقتصادي دشمن مي بايست حضوري حماسي و دشمن شكن در اين دو عرصه داشته باشد و اين گونه بود كه انتخابات 24 خرداد و راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به زيباترين صحنه حماسي و اوج تجلي وحدت، بصيرت و عشق و وفاداري يك ملت به آرمان هاي انقلاب اسلامي و تجديد بيعت با امام راحل و رهبري معظم تبديل شد. ملتي كه نه تنها در سال 92 ،بلكه در طول 35 سال گذشته به خوبي نشان داده است كه راه را به درستي مي شناسند و در اين مسير قادر است هر مانعي را از پيش رو بردارد.
همگام با پيشرفت هاي ملي، استان قم نيز در سال گذشته عزم خود را براي رسيدن به توسعه و پيشرفت همه جانبه جزم كرد و برنامه هاي عمران و آباداني اين خطه با شتاب و سرعت مناسبي دنبال گرديد.
در سال پيش رو براي تحقق بخشيدن به اهداف امام راحل در راه رساندن اسلام ناب محمدي(ص)، علاوه بر برنامه ريزي هاي مدبرانه و پرداختن به اولويت ها و كارهاي بزرگ از جمله حركت هوشمندانه و جهادي در مسير تحقق منويات رهبري عزيز در بحث تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي به عنوان نسخه نجات بخش كشور در مقطع حساس كنوني و پيشبرد شايسته اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد، كارهاي تمام نشده اي نيز در استان وجود دارد كه در سايه ي اهتمام، هم دلي، هم افزايي و همراهي همه ي بخش ها و آحاد مردم و نيز بهره مندي مناسب از ظرفيت هاي ويژه قم در بخش هاي مختلف خاصه بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت، مسجد مقدس جمكران، مردم هوشيار و عزيز و بزرگوار وجود شريف و ارزشمند علما و مراجع معظم تقليد، جامعه مدرسين، حوزه علميه ،ائمه ي مكرم جمعه و جماعات، مجمع محترم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، نخبگان، دانشگاهيان، اصحاب نقد و نظر، رسانه ها و همه صاحب نظران انديشمند در حوزه هاي مختلف، مي توان آن ها را به فرجام مطلوب رساند.
اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان بنيانكذار جمهوري اسلامي ايران، شهداي والا مقام انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به ويژه شش هزار شهيد گلگون كفن استان قم و تسليت عزاي فاطمي، فرارسيدن سال نو را به محضر علماي معزز، مراجع معظم تقليد، روحانيت بزرگوار، خانواده مكرم شهدا و ايثارگران، خادمين محترم مردم در دستگاه هاي اداري و شما مردم مومن ومكتبي استان قم و همه زوار و مهمانان و مسافران نوروزي تبريك و تهنيت عرض نموده، اميدوارم با ياري خداوند منان و در ظل توجهات خاصه حضرت بقيه الله الاعظم(عج)، سال 93، سالي پربار و با بركت توأم با عزت و اقتدار روزافزون براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف و رشد و تعالي استان قم باشد. ان شاء الله













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن