تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821222111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین شب چهارشنبه آخرسال با آرامش و شادی در خمین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیین شب چهارشنبه آخرسال با آرامش و شادی در خمین برگزار شد خمین - ایرنا - آیین سنتی شب چهارشنبه آخرسال با کمترین حادثه با آرامش و شادی در خمین برگزار شد.


به گزارش خبرنگارایرنا ، این ایین کهن در مناطق و محله های مختلف شهر بویژه در حاشیه این شهر و روستاها با حضور جمعی از مردم بویژه جوانان ونوجوانان برگزار شد و مردم حاضر در این مکان ها با روشن کردن آتش و تجمع در اطراف آن به شادی پرداختند.
همچنین تعدادی از مردم هم درکوه ˈ بوجهˈ حضور یافتند و با روشن کردن آتش وشعرخواندن به شادی و شعف پرداختند.
فرمانده انتظامی خمین گفت: امسال مردم این شهر به توصیه های پلیس که از طریق رسانه ها اعلام شده بود، توجه کردند و مشکل خاصی در این شب گزارش نشده است.
سرهنگ عزیزالله اویسی افزود: با تدابیر و تمهیداتی که در راستای مباحث امنیتی وترافیکی با همکاری سایر دستگاهها نظیر هلال احمر ،آتش نشانی ،اورژانس و فرمانداری این شهر اندیشیده شده بود مراسم شب گذشته نسبت به سنوات گذشته به خوبی وبا کمترین مشکل سپری شد .
وی ادامه داد: قبل از چهارشنبه سوری با تدابیری از جمله تذکر به برخورد قانونی در صورت فروش مواد خطر آفرین به فروشندگان با سابقه و همچنین کشف و ضبط مواد محترقه استفاده از مواد محترقه خطر ْآفرین در چهارشنبه سوری وجود نداشت .
وی گفت: بیش از شش هزار بروشور و پوشتر ایمنی در مدارس این شهرستان ویژه چهارشنبه آخر سال توزیع شد.
سرهنگ اویسی افزود: از این تعداد پنج هزار بروشور وپوستر به صورت دستی در مدارس توزیع شده و یک هزار بروشور نیز توسط کارشناسان آموزشی اعزامی به مدارس توزیع شده است.
وی اظهارکرد: بروشورهایی توزیعی با موضوع پیامدهای رفتارهای غیر ایمنی به منظور آشنایی دانش اموزان با خطرات و آسیب های رفتارهای غیر ایمنی در چهارشنبه پایان سال توزیع شده است.
سرهنگ اویسی علت نبود مشکل و مصدوم نسبت به سنوات گذشته فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و جراید بیان کرد
وی خاطر نشان کرد :همچنین ارسال پیامک های تلفن همراه واطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت مبنی بر استفاده از مواد پرخطر منجر به گرفتاری در چنگال قانون در عید نوروز می شود باعث شد که مراسم چهارشنبه سوری با آرامش وشادی سپری شود .
مسوول آتش نشانی خمین نیز گفت :مراسم چهارشنبه سوری امسال با آرامش و امنیت برگزار شد و هیچ گونه مصمومیت ،سوختگی وحادثه ای اتفاق نیافتد.
ˈمحسن احمدی ˈافزود: به همین دلیل مصدوم ناشی از آتش سوزی و مواد محترقه در این شهرستان وجود نداشت.
وی اظهارداشت: فقط 40مورد آتش شوزی با لاستیک در سطح شهر اتفاق افتاد که با اقدامات به موقع خاموش وبدون هیچ گونه حادثه و سوختگی سپری شد .
رییس شبکه بهداشت ودرمان ˈحشمت الله رضایی ˈنیز گفت: هیچ بیمار و یا مصدومی که ناشی از آتش سوزی و مواد محترقه باشد طی دیروز و دیشب به مراکز درمانی این شهرستان منتقل نشده است.ک/4
7276/555
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن