تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارشنبه آخرسال را نباید با شادیهای خطرآفرین به کام خود و دیگران تلخ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهارشنبه آخرسال را نباید با شادیهای خطرآفرین به کام خود و دیگران تلخ کرد زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: چهارشنبه آخر سال را نباید با شادی های خطرآفرین به کام خود و دیگران تلخ کرد.


سردار علیرضا صالحی ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس به هیچ وجه با شادی و نشاط مردم مخالف نیست ولی رعایت باید و نبایدهای چهارشنبه سوری ازسوی تمام افراد جامعه لازم و ضروری است.
وی با بیان اینکه چهارشنبه آخرسال یک موضوع اجتماعی است و نگاه غیر به این موضوع اشتباه است اظهار کرد: خط قرمز پلیس در روزهای آخر سال بویژه در چهارشنبه آخر سال جلوگیری از آزار و اذیت مردم و برخورد با قانون شکنان و قانون گریزان است.
سردار صالحی ، افزود: شادی ها نباید امنیت و آرامش دیگر افراد جامعه را برهم بزند که در این صورت بطور قطع و یقین پلیس وارد عمل شده و مداخله خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان ، گفت: والدین باید در روزهای پایانی سال مواظب فرزندان خود در بازی با مواد محترقه و منفجره باشند تا خطرات احتمالی ناشی از این مواد آسیب زا آنها را تهدید نکند.
سردار صالحی ، افزود: باید مواظب بود تا چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی تبدیل نشود و همه افراد به ویژه کودکان و نوجوانان باید بدانند که سوختگی ها خیلی سخت و زجرآور می باشد و بهتر است از بازی با مواد محترقه و منفجره که بسیار خطرآفرین هستند دوری کنند.
وی گفت: پلیس با تمام توان با کسانی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه و منفجره اقدام می کنند برخورد می کند تا کام دیگر افراد در آستانه سال نو تلخ نشود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: والدین به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال به فرزندان خود اجازه ندهند با مواد محترقه و منفجره بازی کنند.
سرهنگ کیقباد مصطفایی ، افزود: آثار سوختگی ناشی از مواد منفجره و محترقه ، سیمای فرزندان را غیرقابل تحمل می کند و بهتر است والدین موظب آنان باشند تا به دنبال خرید و فروش مواد نروند.
وی اظهار کرد: در سال های گذشته افراد زیادی بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی های شدید شده و یا جانشان را از دست داده اند و عید را بر خانواده های خود تلخ و ناگوار کرده اند.
مصطفایی افزود: پلیس زنجان به منظور پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال ، طرح های ویژه ای را به مرحله اجرا گذاشته است.
وی با بیان اینکه عوامل نیروی انتظامی با متخلفان و قانون شکنان برخورد سخت قانونی خواهند کرد ، اظهار داشت: افراد باید از برافروختن آتش در پارک ها و خیابان ها که موجب بند آمدن راه و مزاحمت به دیگر مردم می شود خوداری کنند که پلیس در صورت مشاهده با خاطیان برخورد خواهد کرد.
مصطفایی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک ، موضوع را بلافاصله از طریق فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا جلوی حوادث تلخ و ناگوار گرفته شود.
به گزارش ایرنا ، پارسال بیش از 70 نفر در حوادث چهارشنبه پایان سال بر اثر استفاده از مواد محترقه و منفجره در این استان مجروح شدند.
597/522
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن