تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمايي خانوادگي؛ بهترين راه مقابله با حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۲۶ب.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم عنوان کرد؛ گردهمايي خانوادگي؛ بهترين راه مقابله با حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم از گردهمايي خانوادگي به عنوان بهترين راه مقابله با حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال ياد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد صادقي در خصوص رويكرد و برنامه هاي پليس قم در چهارشنبه آخر سال گفت: پليس به هيچ وجه با شادي و نشاط مردم در چهارشنبه آخر سال مخالف نيست بلكه برابر وظيفه ذاتي خود با كساني كه بخواهند با كارهاي غير متعارف و استفاده از مواد محترقه غير مجاز و برهم زدن نظم عمومي امنيت مردم را به مخاطره بياندازند برخورد قانوني مي كند.
وي افزود: واقعيت اين است كه چهارشنبه آخر سال از جمله سنت ها و آيين هاي پسنديده مردم ايران قديم بوده كه براي شادي رسيدن بهار به صورت خانوادگي دور هم جمع مي شدند و با خوردن آش و آجيل مخصوص و مراسم قاشق زني اين روز را جشن مي گرفتند و هيچ حادثه اي به دنبال نداشته است.
اين مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه عده اي فرصت طلب و سودجو به بهانه ايجاد شادي و نشاط در بين نوجوانان و جوانان اقدام به فروش مواد محترقه خطرناك مي كنند و با ايجاد وحشت و گذشتن از مرز شادي و با رفتار هاي ناهنجار سلامتي و امنيت مردم را به مخاطره مي اندازند و حوادثي تلخ از نقص عضو ها، قطع دست يا انگشتان، بريدگي بدن، ازدست دادن بينايي و حتي كشته شدن افرادي كه با ترقه هاي خطرناك و نارنجك هاي دست ساز سرو كار دارند را به وجود مي آورند.
وي حمله قلبي افراد سالمند و بيمار و ترس و وحشت كودكان و خردسالان را از ديگر عوارض تلخ رفتارهاي خطر آفرين چهارشنبه آخرسال عنوان كرد كه جوانان براي چند لحظه شادي خود ناخواسته و ناخودآگاه به آن دامن مي زنند.
سرهنگ صادقي با بيان اينكه رويكرد هميشگي پليس همراهي با مردم است گفت: پليس معتقد است كه اگر مراسم چهارشنبه آخر سال به صورت گردهمايي هاي خانوادگي و تحت نظارت بزرگترهاي محل برگزار شود و به صورت كنترل شده هيجان هاي جوانان تخليه شود با كمترين اتفاقات و حوادث در اين روز مواجه خواهيم بود.
وي با بيان اينكه تيم هاي ويژه اي به آگاه سازي دانش آموزان از عوارض استفاده از مواد محترقه خطرناك در چهارشنبه آخر سال مي پردازند و از طرفي نيز تيم هاي تخصصي با عاملان توزيع اين مواد برخوردهاي قانوني مي كنند بيان داشت: باز به خانواده ها توصيه مي كنيم كه بيشتر از هميشه مراقب فرزندانشان باشند تا با استفاه از مواد غير مجاز آتش زا خود و دوستانشان را دچار صدمات جبران ناپذير در اين روز نكنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن