تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816478561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاگران نظم عمومی در آیین چهارشنبه آخر سال بازداشت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی گنبدکاووس: اخلاگران نظم عمومی در آیین چهارشنبه آخر سال بازداشت می شوند گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری و بازداشت اخلال گران نظم عمومی درآیین چهارشنبه آخر سال پایان سال خبر داد.


سرهنگ ˈمحمدعلی عسگریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: براساس قوانین مجازات اسلامی، هرگونه برهم زدن نظم اجتماعی، جرم مشهود بوده و با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
وی افزود: براساس هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی، افراد دستگیر شده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.
سرهنگ عسگری با اشاره به آماده باش نیروهای انتظامی جهت تامین نظم و امنیت آیین چهارشنبه آخر سال در گنبدکاووس، اضافه کرد: گشت های مختلف موتوری و پیاده در محلات مختلف شهر انجام وظیفه خواهند کرد.
وی، برگزاری کلاس های آموزشی ویژه دانش آموزان و نمایش فیلم های مستند مرتبط با حوادث چهارشنبه آخرسال برای آنان، فراخوان افراد سابقه دار و اخذ تعهد از آنان و نصب بنر و پارچه های تبلیغاتی درنقاط مختلف شهر را از دیگر اقدامات پیشگیرانه انتظامی برای این آیین برشمرد و تصریح کرد: اطلاع رسانی و مراقب بیشتر خانواده ها ازفرزندان ذکور همراه با رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس نقش مهمی درکاهش خسارات احتمالی روز چهارشنبه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پلیس با برپایی آتش درمعابر فرعی و کوچه ها با رعایت نکات ایمنی مشکلی ندارد و تنها از برپایی آتش و سد معبر در معابر اصلی جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد کرد.
سرهنگ عسگری بابیان اینکه طی یک 2 هفته گذشته افزون بر 20 هزار عدد ماده محترقه توسط ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: مرکز فوریت های پلیس 110 انتظامی گنبدکاووس نیز آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تخلفات در آیین چهارشنبه اخرسال می باشد.
وی همچنین بااشاره به تمهیدات انتظامی برای تعطیلات نوروز 93 در این شهرستان، گفت: علاوه بر اینکه تمامی کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی دراین ایام درآماده باش خواهند بود، یک ایستگاه پلیس در ورودی شهر گنبدکاووس آماده راهنمایی مسافران خواهد بود.
سرهنگ عسگری بابیان اینکه پلیس حضوری فعال جهت تامین نظم و امنیت تمامی اماکن عمومی و تفرجگاه ها و مراکز اسکان مسافران نوروزی خواهد داشت، اضافه کرد: شهروندان درصورت اسباب کشی لوازم منزل باید فرم های مربوطه را از نزدیکترین کلانتری محل سکونت خود دریافت و با هماهنگی پلیس دراین خصوص اقدام نمایند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن