تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819455071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه قضایی با اخلالگران نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاه قضایی با اخلالگران نظم در چهارشنبه آخر سال برخورد می کند قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: دستگاه قضایی در چهارشنبه آخر سال با افرادی که به دنبال خودنمایی، سودجویی و برهم زدن برنامه های شادی مردم و همچنین متعدی به حدود قانونی و شرعی باشند برخورد می کند.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین ˈاسماعیل صادقی نیارکیˈ در نشست ستاد پیشگیری و جرایم خاص استان قزوین افزود: در روزهای پایانی، چهارشنبه آخر سال و شب عید، ممکن است برخی بخواهند از این فضا سوء استفاده و امنیت جامعه را مختل کنند.
این مسوول اظهارکرد: انتظار ما از مسوولان قضایی این است که در ایام تعطیلات و چهارشنبه آخر سال در حوزه های قضایی خود حضور پر رنگی داشته باشند تا بتوانیم در تامین نظم و امنیت عمومی گام های موثرتری برداریم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اضافه کرد: سوء استفاده برخی از فضای شادی و نشاط مردم، موجب خسارت به اموال عمومی و بیت المال و حتی خسارت جانی به خردسالان و افرادی که نسبت به خطرات مواد محترقه غیرمجاز ناآگاهند، می شود.
حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به فرهنگ غنی و تاریخی کشورمان اظهارکرد: ارتکاب برخی نابهنجاریها از سوی عده ای قلیل، با معیارهای فرهنگی - تاریخی، حدود شرعی و اعتقادات ما مطابقت ندارد و از اینرو هر کس از خط قرمز اعتقادات دینی، ارزش های اسلامی و آداب و رسوم فرهنگی عبور کند باید در محضر قانون پاسخگو باشد.
وی در خصوص تمهیدات تعطیلات نوروزی گفت: همچنین ممکن است برخی از فرصت طلبان از ایام تعطیلات در جهت فرصتی برای حفر چاه غیرمجاز یا تجاوز به منابع طبیعی و اراضی ملی استفاده کنند که تمهیداتی اندیشیده شده که امیدواریم شاهد اقداماتی غیرقانونی از این دست نباشیم.
7391/ 614
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن