تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804871155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نماز جماعت در روز سیزده هم فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از فعال شدن سیستم بلوتوث درایستگاه‌های گردشگری؛
برپایی نماز جماعت در روز سیزده هم فروردین
مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: 12 ایستگاه گردشگری در نوروز 93 درسطح منطقه یک فعالیت می‌کنند که علاوه بر اطلاع رسانی با پکیج و بروشور، به فعالیت سیستم بلوتوث هم می‌پردازند.
مجید سعادتمندی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پایگاه‌های گردشگری سیستمی نصب می‌شود که اطلاعات گردشگری را از طریق بلوتوث دراختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: در هر ایستگاه گردشگری دو نفر از شهریاران جوان مستقر هستند و مجریان برنامه‌های گردشگری علاوه به شهریاران جوان، کانون جوانان منطقه یک و تشکیل جامعه راهنمایان گردشگری نیز هستند و باهم همکاری دارند.

مدیر رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک خاطر نشان کرد: حدود 27 نفر نیرو در ایستگاه‌های گردشگری نوروزی مستقر هستند.


*برپایی نماز جماعت در بوستانهای سطح ناحیه 4

مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار منطقه یک گفت: نماز روز 13فروردین در بوستانهای سطح ناحیه از جمله بوستان جمشیدیه برپا می شود.

اصغر گرمابدری خاطر نشان کرد: در طرح استقبال از بهار اقدامات پیشگیری از چهارشنبه سوری، گرامیداشت روز 12 و 13 فروردین، حمایت از خانواده‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست طرح هبه کمک به ایتام و انجام برنامه‌هایی برای آنها، برنامه ورزش در یکسری از بوستانها، بازدید از خانواده‌های شهدا همراه با شهردار ناحیه تیم مربوطه، مدیر محله، رئیس کلانتری محله یا جانشین وی صورت می گیرد.

*سرای محله دزاشیب میزبان کارگاه آموزشی چهارشنبه سوری

مدیر اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار منطقه یک گفت: خانه علم و زندگی سرای محله دزاشیب امروز میزبان کارگاه آموزشی پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه سوری بود.
اصغر گرمابدری با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای بخشنامه‌های ابلاغی اداره آموزشهای شهروندی شهرداری تهران مبنی بر اجرای شاخصهای ارزیابی طرح مهمان این کارگاه آموزشی با حضور 10 نفر از ساختارهای اجتماعی شهردار مدرسه و شهردار خانواده در خانه علم  و زندگی سرای محله دزاشیب انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی فرهی هوش کارشناس آتش نشانی در خصوص ایمنی و کاهش مخاطرات سه شنبه آخر سال توضیحاتی را ارائه کرد.

*کودکان محک با شادی به استقبال بهار می روند

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار منطقه یک گفت: در راستای اجرای بخشنامه‌های ابلاغی شهرداری تهران مبنی بر فعالیتهای شهردار مدرسه امروز شهردار مدرسه دهخدا به همراه معاونین در مدرسه اقدام به برگزاری فروش محصولات از قبیل پوشاک، غذا، زیور آلات و موارد دیگر به نفع کودکان محک کرد.

اصغر گرمابدری خاطرنشان کرد: این جشنواره مورد استقبال والدین دانش آموزان قرار گرفت.

*طراحی و تایپ نقشه گردشگری از سوی مرکز رفاه منطقه یک

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت:بروشور‌های اطلاع‌رسانی و نقشه گردشگری از سوی مرکز رفاه  و خدمات اجتماعی منطقه طراحی و تایپ می شود.

مجید سعادتمندی گفت: این بروشور‌ها دراختیار شهروندان قرار می‌گیرد، همچنین موسسه پرتو فیلم مسئولیت تهیه گزارش، عکس و فیلم و اجرای طرح گردشگری از جمله راه‌اندازی غرفه‌ها و اطلاع‌رسانی آنها را بر عهده می‌گیرد.

وی بیان کرد:بنر‌های خیابانهای پرتردد با هماهنگی روابط عمومی و زیبا سازی چاپ و نصب می‌شود و مکان ستاد گردشگری در ساختمان مرکز خدمات اجتماعی راه اندازی می‌شود.

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک اظهار داشت: امروز با مدیران نواحی جلسه‌ای تشکیل می‌شود که هماهنگی لازم را در مورد راه اندازی ایستگاه‌های گردشگری ،‌گشتهای گردشگری و نظارت بر ایستگاه‌ها انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های گردشگری در 12 نقطه از جمله روبروی کاخ نیاوران ناحیه 4، اتوبان ارتش ورودی شهرک شهید محلاتی ناحیه 10، خیابان نیاوران ورودی جماران ناحیه 4، میدان دربند ناحیه 3، خیابان اوین درکه ناحیه 2، تجریش امامزاده صالح(ع) ناحیه 7، مسیر کوهنوردی توچال- بام تهران ناحیه 2، امامزاده علی اکبر چیذر ناحیه 8، چهار راه پارک وی ناحیه 2، بزرگراه شهید بابایی ناحیه 9 و ابتدای پل صدر از شریعتی ناحیه 7 و 8 برپا است.

*برگزاری تورهای گردشگری در هفته اول فروردین 93

مدیر اجتماعی ناحیه 6 منطقه یک گفت: بسته‌های تور‌های گردشگری در هفته اول فروردین ماه 93 برای شهروندان درسطح منطقه یک جهت دیدن نقاط گردشگری منطقه برپا است.

سلیمه رودکی خاطر نشان کرد:مراسم ویژه شهادت حضرت زهرا(س) در مساجد سطح ناحیه و اعزام خانمها به امامزاده صالح به مناسبت شهادت حضرت زهرا انجام می شود و برنامه‌های ویژه روزهای 12 و 13 فروردین ماه به مناسبت روز طبیعت گردی و روز جمهوری اسلامی نیز صورت میگیرد.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن