تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801193664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار و 500 واحد مسکن مهر فیروزکوه در فروردین 93 افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هزار و 500 واحد مسکن مهر فیروزکوه در فروردین 93 افتتاح می شود فیروزکوه- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه از افتتاح هزار و 500 واحد مسکن مهر شهرستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی در فروردین ماه خبر داد.


ˈحسین کیانیˈ عصر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: این واحدها در ˈدهه حساب 100 امام خمینی(ره)ˈ که از 21 تا 31 فروردین ماه و مصادف با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افتتاح می شوند.
وی با اشاره به آخرین وضعیت مسکن مهر شهرستان، خاطرنشان کرد: بحمدالله هفت تعاونی و انبوه ساز موفق شدند تا پروژه ها را به 100 درصد پیشرفت فیزیکی برسانند.
کیانی افزود: دریافت تسهیلات واحدهای مسکن مهر تابع پیشرفت فیزیکی آنها است که در چهار مرحله پرداخت می شود.
وی گفت: 48 مورد که از جمله آنها می توان انشعابات، بیمه، مالیات، نظارت، عوارض شهرداری و . . . را نام برد، در قانون ساماندهی مسکن بیان شده و افزایش قیمت ها در هر یک در سه مرحله در آذرماه 91، تیرماه 92 و آذر ماه 92 ابلاغ شده و غیر از آنها هیچ مرجع قانونی برای افزایش قیمت ها دستور دیگری صادر نکرده است.
این مقام مسؤول خواستار پیگیری جدی مقوله آماده سازی و پرداخت باقی مانده بدهی های مربوطه از سوی تعاونی ها شد و خاطرنشان کرد: هزار و 500 واحد مسکن مهر فیروزکوه در فروردین 93 و در دهه حساب 100 امام خمینی(ره) افتتاح می شود.
وی در خاتمه با تقدیر از زحمات مجدانه دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات، بیان کرد: تاکنون در 2 هزار واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر شهرستان، این خدمات بطور کامل برقرار شده است.
15 تعاونی، سه انبوه ساز سه جانبه و سه خیّر مسکن ساز در قالب پروژه های مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه فعال اند که احداث چهار هزار و 816 واحد مسکونی را بر عهده دارند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن