تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیماران قلبی از حضور در مکان های پرسروصدا خودداری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار رییس اورژانس 115 مازندران به مناسبت چهارشنبه آخر سال: بیماران قلبی از حضور در مکان های پرسروصدا خودداری کنند ساری - ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: بیماران قلبی، مادران باردار و افرادی که دچار استرس می شوند از حضور در مکان های پرسر و صدا و وحشت زا خودداری کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈفرهاد مصدریˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور افراد فرصت طلب در جشن های پایان سال ، افزود : خانواده ها سعی کنند از حضور در جمع هایی که باعث وحشت و صدمه به دیگران می شود ، پرهیز کنند.
وی ادامه داد: این گونه افراد شادی خود را در آزار دیگران می بینند و با ایجاد شادی کاذب به دیگران صدمه می زنند که لازم است با دوری کردن از آنها چهارشنبه آخر سال به غم تبدیل نشود.
رییس اورژانس 115 مازندران بر دوری از هرگونه هیجانات کاذب و ابزار آتش زا تاکید کرد و گفت : افراد در صورت آسیب، فورا با اورژانس 115 استان تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن به اورژانس منتقل شوند.
دکتر مصدری افزود: افراد از پرتاب ترقه و مواد آتش زا از پنجره به خیابان خودداری کرده و از نزدیک شدن به کسانی که مسایل ایمنی را رعایت نمی کنند بپرهیزند.
وی با اشاره به مصدوم شدن 24 نفر در چهارشنبه سوری سال گذشته ، بیان کرد: از این تعداد 18 مرد و 6 نفر زن بودند.
او بیشترین آسیب را مربوط به دست، صورت، خراشیدگی اندام های فوقانی بدن دانست و گفت : آسیبهایی مانند کوری و قطع انگشتان دست نیز گزارش شد که این صدمات جبران ناپذیر هستند.ک/3
7330/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن