تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816788966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید فرماندار شیراز براستفاده ازخرد جمعی در تصمیم گیری ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاکید فرماندار شیراز براستفاده ازخرد جمعی در تصمیم گیری ها شیراز - ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها گفت ک بی شک بهره جستن از این شیوه می تواند نتایج مثبتی را در سرعت بخشی و نتیجه بخشی فعالیت کاری دستگاههای اجرایی بدنبال داشته باشد .


به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، دکتر مصطفی امیری با بیان اینکه خدمت توفیق است و نه منت، اگر صدق نیت باشد؛ اظهار داشت : در قرب الهی حرکت از عرفان فردی به عرفان اجتماعی است که جوهره این عرفان بدون شک خدمت است و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق است .
وی با بیان اینکه اقتضای صداقت با مردم عزیز یک تکلیف رفتاری را برای ما طراحی میکند؛ افزود : نشستن دور میزگرد با تقسیم بندی انضباطی در حوزه مسئولیت های محوله ناشی از این رفتار است .
نماینده دولت در شهرستان شیراز با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و تشکیل اتاق فکر در فرمانداری ، خطاب به اعضای شورای اداری شهرستان شیراز، اصحاب رسانه و اساتید دانشگاهی و افراد صاحب نظر در حوزه های مختلف کاری ، تصریح کرد : با توجه به تکلیف رفتاری که نظام حکومتی بر دوش افراد می گذارد؛ رفتار مسوول یک بخش کار است و هدایت و راهبردی رسانه و دانشگاه بخش دیگر کار قرار دارد؛ که این تعامل فی مابین دقیقا توسعه را رقم می زند.
سرپرست فرمانداری شیراز با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در زمان خود مدیر بود و جامعه را مدیریت می کرد ؛ اذعان داشت : در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) مدیریت جامعه بر عهده ولایت فقیه است و در این راستا ولایت فقیه انشعاباتی دارد که این تشکیلات و پست های اداری از انشعابات آن برای اداره جامعه است.
رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با بیان اینکه رهنمون های مقام معظم و پیروی مردم همیشه در صحنه از ولایت فقیه حماسه سیاسی را در سال جاری رقم زد و امروز با توجه به زمان محدود مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان باید جهت تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابراز داشت : همانطور که رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی ؛ الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی خواهد شد.
دکتر امیری با تاکید بر برنامه محوری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان شیراز و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای برنامه های مدیریت ارشد استان فارس ، خاطر نشان کرد : بسیاری از مشکلات اجتماعی ، فرهنگی شهرستان شیراز ناشی از مشکلات اقتصادی است که با توجه به سیاست های مدیریت ارشد استان اولویت اول برنامه ها استفاده از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان و استان می باشد .
وی ادامه داد: در این راستا به دنبال جذب و حمایت از سرمایه گذاران بومی هستیم که باعث رشد اقتصادی و رفع بسیاری از مشکلات حوزه های مختلف می گردد.ک/1
667
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن