تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آذرشهر بر ساماندهی اصولی زباله ها تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار آذرشهر بر ساماندهی اصولی زباله ها تاکید کرد آذرشهر، تبریز - ایرنا - فرماندار آذرشهر گفت: جمع آوری و دفن زباله های خانگی و صنعتی این شهرستان باید بیش از این ساماندهی و مدیریت شود.


اسماعیل آذریان روز شنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماندها غیر بهداشتی این شهرستان افزود: زباله های خانگی با اینکه دارای ارزش بالای بازیافتی هستند، ولی دفع غیر اصولی آنها موجب آلودگی بهداشتی و بهداشت زیست محیطی می شود.
وی با تاکید بر لزوم تجمیع محل دفن زباله های خانگی شهرها و روستاها، اظهار کرد: برای پیشگیری از آلودگی زیست محیطی و کاهش هزینه های جانبی لازم است در یک نقطه شهرستان محل مناسبی شناسایی و تمام زباله ها با همکاری شهرداری و محیط زیست در آنجا دفن شود.
فرماندار آذرشهر تفکیک زباله های خانگی و صنعتی در مبدا را مهم دانست و گفت: جداسازی زباله ها هم کار جمع آوری و دفن را آسان می کند و هم آلودگی زیست محیطی کمتری خواهد داشت.
آذریان با اشاره به پایان سال و آغاز تعطیلات نوروزی از شهرداران و دهیاران شهرستان خواست ورودی و خروجی شهرها و روستاها را برای مسافران نوروزی آماده سازی کنند.
7226/704/587
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن