تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مترو اصلی ترین مطالبه شهروندان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > شهری  
توسعه مترو اصلی ترین مطالبه شهروندان است
معاون شهردار تهران گفت :حجم بالای درخواست های عمومی از سوی شهروندان و کاهش نیازهای فردی و شخصی نقطه قوت آخرین جلسه 1888 در حوزه ترافیک بود .



به گزارش خبرنگار مهر ، سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه آخرین جلسه ارتباط مستقیم مدیران حوزه حمل و نقل ترافیک با مردم در سال 92 گفت : در جلسه امروز سامانه 1888 که با مراجعه حضوری و تلفنی بسیاری از شهروندان به مدت سه ساعت برگزار شد، بسیاری از شهروندان در تماس ها و مراجعات خود درخواست ها و نیازهای عمومی را مطرح کردند . وی با بیان اینکه تا پیش از این حجم بسیار بالایی از درخواستهای شهروندان جنبه شخصی و موردی داشته است، اظهارکرد: در این جلسه تمامی درخواستها و مسائل مطرح شده بر پایه نیازهای عمومی بوده و این نشان می دهد نگاه شهروندان نیز تغییر کرده و نگاهی عمومی به مسائل شهری با اولویت حمل و نقل و ترافیک دارند . معاون شهردار پایتخت تصریح کرد: بیشترین میزان تماسهای شهروندان معطوف به خدمات رسانی بهینه سامانه های حمل و نقل عمومی بوده که خواسته ها و پیشنهادات زیادی در بخش مترو و توسعه خطوط از سوی شهروندان ارایه شده است. تشکری هاشمی تاکید کرد: در حالیکه در برنامه پنج ساله شهرداری اولویت توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو در دستور کار قرار گرفته، تعدد تماسهای شهروندان و خواسته های انها نشان می هد، شهرداری تهران در برنامه ریزی جهت توسعه حمل و نقل عمومی و اولویت قرار دادن مترو درست عمل کرده است زیرا اصلی ترین مطالبه شهروندان در حوزه حمل ونقل عمومی است. معاون شهردار تهران ادامه داد: به شهروندان این وعده را داده ایم که پیشنهاداتشان را مطالعه و کارشناسی کنیم تا به مرحله اجرا در آیند. وی ادامه داد: مواردی هم شکایت از شرکت های حمل و نقلی ثبت و ضبط شد که با تخلفات صورت گرفته برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
 


۱۳۹۲/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن